شوقی در گفتگو با دفاع پرس؛

جابجایی نمایشگاه باعث ریزش بازدید کننده نبوده است / «فتح خون» همچنان در صدر فروش است

«مجید شوقی» مدیرغرفه «واحه» گفت: من حدس می‌زدم که چون نمایشگاه به شهر آفتاب آمده است با ریزش مخاطب روبه رو شویم که اصلا چنین نبود و امسال هم بحمدالله استقبال خوب بوده است.
کد خبر: ۸۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ - 10May 2016

جابجایی نمایشگاه باعث ریزش بازدید کننده نبوده است / «فتح خون» همچنان در صدر فروش است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، غرفه انتشارات واحه  ناشر تخصصی آثار شهید «مرتضی آوینی» در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد و جزء غرفههایی است که از آن استقبال زیادی شده است.

مجید شوقی مدیر غرفه واحه سومین سال است که در نمایشگاه حضور دارد. درباره فعالیتهای این انتشارتی  گفت:  از سال 89 آثار شهید آوینی از نشر ساقی به واحه منتقل شد به مدیریت همسر شهید آوینی منحصرا آثار آوینی را منتشر میکند.

وی درباره تازههای نشر «واحه» گفت: تنها کتابی که به تازگی منتشر شده «نامهای به یک دوست» است که تاکنون منتشر نشده. به غیر از این یک مجموعه کتاب در قطع جیبی هم منتشر شده که مقالههای کوتاهی است که از کتابهای دیگر بیرون کشیده شده است. مثلا نقاشی برای نقاشی را از کتاب انفطار بیرون آوردیم و به همین ترتیب.

شوقی درباره کتاب «نامهای برای یک دوست» گفت: ما در مقدمه کتاب هم شرح دادهایم که این کتاب در حقیقت یک داستان کوتاه حساب میشود. من اطلاعی ندارم که آن دوست مورد نظر آوینی چه کسی بوده خواننده باید کتاب را بخواند و به آن فکر کند.

وی درباره پر فروش ترین کتاب « شهید آوینی» گفت: «فتح خون» چنانکه سالهای پیش پرفروش بود هنوز  امسال هم فروش بالایی دارد. همچنین «توسعه مبانی غرب» و «رستاخیز جان» هم فروش قابل ملاحضهای  دارد. البته صحبتهایی شده تا این آثار به صورت نرم افزار هم منتشر شود. جدای از این به زودی 12 جلد از آثار «شهید آوینی» با یک طراحی جدید منتشر میشود.

شوقی درباره جابجایی نمایشگاه و استقبال مخاطبان گفت: «شهید آوینی» مخاطبان خاص خود را دارد و هر سال هم بیشتر شده اما امسال من حدس میزدم که چون نمایشگاه به شهر آفتاب آمده است با ریزش مخاطب روبه رو شویم که اصلا چنین نبود و امسال هم بحمدالله استقبال خوب بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار