آئین تجلیل از جانبازان دانشکده علوم پزشکی تربت جام برگزار شد

به مناسبت سالگرد عملیات بیت ­المقدس آیین تجلیل از جانبازان دانشکده علوم پزشکی تربت جام برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ - 24May 2016

آئین تجلیل از جانبازان دانشکده علوم پزشکی تربت جام برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، آئین تجلیل از جانبازان دانشکده علوم پزشکی تربت جام با حضور مسئولان اجرایی، جانبازان، پزشکان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی در محل سالن تربیت این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم  حجت الاسلام سید جعفر احمدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام با گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر آزادسازی خاک نبود فتح ارزشهای اسلامی بود که با تکیه بر قدرت ایمان و تعهد رزمندگان اسلام این حماسه بزرگ خلق شد و ما باید به عنوان یک افتخار ملی آن را گرامی بداریم.

در ادامه مراسم، نظری سرپرست علوم پزشکی تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و جانبازان دفاع مقدس افزود: واژه ایثارگری شایسته رزمندگان است.

نظری تصریح کرد: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر الگوی ایمان، جهاد، شهادت و ایثارگری برای جوانان و تمام نسل­­ ها است.

سرپرست علوم پزشکی تربت جام اضافه کرد: عملیات بیت المقدس یکی از برجسته ترین عملیات­ های هشت سال دفاع مقدس است که دل مردم را شاد کرد و پیامی برای جهانیان داشت که ملت قهرمان ایران تا پای جان ایستاده­اند.

گفتنی است در پایان مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی به جانبازان شاغل در دانشکده علوم پزشکی تربت جام از مقام شامخ آنان تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار