به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان جوین؛

مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در جوین برگزار شد

به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان جوین، مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ - 24May 2016

مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در جوین برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد عملیات پیروزمندانه بیت­ المقدس مراسم گرامیداشتی به همت هیئت رزمندگان جوین در مسجد جامع حکم آباد برگزار شد.

در این مراسم عباسعلی بیدخوری جانباز و آزاده دفاع مقدس با اشاره به ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه اظهار داشت: منتظران امام زمان(عج) باید رنگ و بوی انتظار بگیرند.

وی افزود: انسان­ هایی که در وجودشان رذائل اخلاقی شکل گرفته است نمی­ تواند خود را جزو منتظران حضرت مهدی(عج) به حساب آورند.

بیدخوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز آزادی سازی خرمشهر، بیان داشت: صدام با تکیه بر نظر کارشناسان غرب وشرق که گفته بودند ایران با تمام نیروها و با پیشرفته­ترین ابزار جنگی نیز به هیچ وجه نمی­تواند خرمشهر راپس بگیرد ادعاکرده بود که اگر ایران خرمشهر راپس بگیرد کلید بصره را به ایران خواهد داد ،اما دلاورمردی امت همیشه در صحنه کشورمان این پیش­ بینی استکبار را نقش بر آب کرد و خط بطلانی بر توطئه ­های دولتمردان ظالم شرق و غرب کشید.

این جانبازدفاع مقدس افزود: عملیات پیروزمندانه بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، ضربه اساسی و جبران ­ناپذیری بر پیکر دشمن وارد ساخت و تمامی معادلات، باورها و ذهنیت ­هایی را که در مورد توانایی و قابلیت ­های نظامی جمهوری اسلامی ایران وجود داشت، تغییر داد.

نظر شما
پربیننده ها