به مناسبت فتح خرمشهر؛

اکران فیلم ­های جشنواره مردمی «عمار» در تایباد آغاز ‌شد

به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، نمایش فیلم ­های جشنواره عمار در تایباد آغاز می شود.
کد خبر: ۸۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ - 24May 2016

اکران فیلم ­های جشنواره مردمی «عمار» در تایباد آغاز ‌شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن رجبی، مسئول برگزاری جشنواره فیلم مردمی عمار در تایباد و مدیر مسئول موسسه تربیت مدرس قرآن کریم تایباد در گفتگویی اظهار داشت: در هفته ایثار و مقاومت جشنواره فیلم ­های مردمی عمار در تایباد اکران می ­شود.

وی ادامه داد: در جلسه ­ای که با مدیران کانونهای مساجد و انجمن سینماگران جوان داشتیم مقرر شد به مناسبت سوم خرداد و هفته ایثار و مقاومت هر شب در یک مسجد و یا یک پارک یکی از فیلم های عمار  بصورت عمومی اکران شود.

حجت الاسلام رجبی گفت: مراسم افتتاحیه و اولین شب اکران، شب چهارم خرداد ساعت 20/30دقیقه در محل میدان وحدت با پخش فیلم مرزبان به کارگردانی علی بهمنی یکی از کارگردان­ های موفق شهرستان تایباد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ­ریزی که صورت گرفته این جشنواره در تایباد به مدت ده شب در مساجد و پارک­ ها و میادین برگزار خواهد شد. فیلم ­های جشنواره مردمی عمار که در تایباد به نمایش گذاشته خواهد شد از سراسر کشور و دو فیلم نیز از کارگردان­های شهرستان خواهد بود.

وی در پایان افزود: این فیلم ها به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و هفته ایثار و مقاومت با محوریت کانون بسیج هنرمندان وکانون­های فرهنگی وهنری مساجد در محل پارک­ های مهروس، سعدی، ولایت، خرمشهر و مسجد چهارده معصوم (ع) به نمایش گذاشته خواهد شد و یک شب نیز اکران ویژه با مشارکت انجمن سینماگران شهرستان در محل مجتمع فرهنگی وهنری تایباد را خواهیم داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار