فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء؛

ناو آمریکایی بدون در نظر گرفتن قوانین مرتکب جنایت حمله به ایریاس ایرانی شد

چگونه می شود ناو آمریکایی ها بدون در نظر گرفتن قوانین هوایی و به صورت عمدی، با مطرح کردن موضوع اشتباه گرفتن و ندیدن هواپیمای مسافربری ایران، اینگونه ناجوانمردانه حادثه ای فجیع را به وجود می آورد.
کد خبر: ۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰ - 03July 2013

ناو آمریکایی بدون در نظر گرفتن قوانین مرتکب جنایت حمله به ایریاس ایرانی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت شهدای انفجار پرواز 655 توسط آمریکا که صبح امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور امیر سرتیپ اسماعیلی و جمعی از وابستگان نظامی کشورهای منطقه برگزار شد، امیر اسماعیلی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به تشریح حمله ناو وینسنس به هواپیمای ایرباس ایرانی پرداخت .                                                                             

امیر اسماعیلی با اشاره به بی توجهی ناو وینسنس به همه قوانین هوایی افزود: این ناو به صورتی ناجوانمردانه به هواپیمای مسافربری ایران  در ساعت 10 و 24 دقیقه صبح شلیک می کند .این هواپیما که با خلبانی کاپیتان رضاییان که یکی از مجرب ترین خلبانان کشور بود در جنوب قشم، با دو موشک پرتاب شده از ناو آمریکایی سقوط می کند و تمام مسافران آن شهید می شوند.

وی اظهارداشت :کاپیتان رضائیان با 7 هزار ساعت پرواز عملیاتی و از مجربترین خلبانان، هدایت این هواپیما را برعهده داشت و بعد از سپری شدن 7 دقیقه از آغاز پرواز و در ساعت 10:24 در جنوب قشم با اصابت دو موشک سقوط میکند.

امیرسرتیب اسماعیلی خاطرنشان کرد:اطلاعات این هواپیما مانند اطلاعات  سایرهواپیماها درمسیرهای شناخته شده مبدا ومقصد مشخص بود و زمان و مکان پرواز برای سنتر امارات و باقی سنترهای مشخص در مسیر معین شده بود.

وی گفت: سوالی که اینجا می ماند این است که چگونه می شود ناو آمریکایی ها بدون در نظر گرفتن قوانین هوایی به صورت عمدی، با مطرح کردن موضوع اشتباه گرفتن وندیدن هواپیمای مسافربری ایران، اینگونه ناجوانمردانه حادثه ای فجیع را به وجود می آورند.

فرماندهی پدافند هوایی خاتم الانبیاءافزود : کمیته به ظاهر حقیقتیاب پنتاگون در گزارش خود درباره این حادثه تایید کرده که این هواپیما تجاری و در حال صعود بوده است و میگوید که این اقدام بر اثر فشار روانی افراد حاضر بر روی ناو بوده است که این ادعا مورد قبول نیست؛ اگر اینگونه بود تفاوت نظامیان و غیر نظامیان در زمان بحران و کنترل آن چیست؟

امیرسرتیب اسماعیلی در آخر با اشاره به اینکه دراین حادثه 290 نفر از مردم مظلوم کشورمان به شهادت رسیدند، اظهار داشت :این جنایات راه انقلاب اسلامی را منحرف نخواهد کرد و کماکان جمهوری اسلامی ایران با قدرت و استحکام پابرجا خواهد ماند.

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار