رونمایی از سایت سه زبانه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار طی مراسمی از سایت جدید جشنواره فیلم مقاومت که به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی است و طراحی جدید گرافیکی دارد، رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ - 07August 2016

رونمایی از سایت سه زبانه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم رونمایی با حضور «سردارجواد جباری» مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت، «محمدحسین نیرومند» مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، «محمد خزاعی» دبیرجشنواره بینالمللی فیلم مقاومت، «محمدرضا شرفالدین مشاور دبیر» و مدیران این رویداد سینمایی آقایان: محمد صنعتی قائم مقام دبیر، سعید الهی دستیار دبیر، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی، تبلیغات و ارتباطات جشنواره، کامران ملکی مدیر برنامهریزی و تشریفات بینالملل، ناصر درخشان مدیر انتخاب و ارزشیابی، محمد طیب مدیر بینالملل، رضا رستگار مدیر هفتههای فیلم خارج از کشور، حسن امجدی مقدم مدیر بخش قلم طلایی، جلوهگاه نور و استانها، علی اکبر عبدالعلیزاده مدیر برنامهریزی و تشریفات، سیمون سیمونیان مدیر امور سینماها و اکران، وحید شفیعی مدیر مالی و پشتیبانی، کورش پیرو مدیر اقلام تبلیغی و… برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در سایت جدید جشنواره فیلم مقاومت که با همان آدرس پیشین (moqavematfilmfest.ir) در اختیار کاربران است به جهت ضرورت ارتباط با مخاطبان جشنواره در سایر کشورهای دنیا و لزوم اطلاعرسانی اخبار به آنان تلاش شده که اطلاعات مربوطه به دو زبان انگلیسی و عربی نیز، ترجمه و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

در سایت عربی و انگلیسی جشنواره مواردی همچون بازتاب جهانی اخبار جشنواره، چگونگی پیوستن افراد علاقمند از سراسر دنیا به کلوپ مقاومت، گفتگو با صاحب نظران خارجی و ...پیشبینی شده است.

همچنین در نمای اولیه سایت، مخاطبان علاوه بر بهرهمندی از شبکههای اجتماعی مرسوم همچون تلگرام و ... میتوانند با استفاده از تلویزیون اینترنتی به مرور ظرف روزهای آتی خلاصهای از آثار منتخب و نمایش داده شده در هر دوره از حشنواره را مشاهده نمایند. ضمن اینکه در صفحه نخست سایت، بخشهای مختلف حشنواره در طراحی جدید گرافیکی و با استفاده از تصاویر مورد لزوم به علاقمندان معرفی شده است.

در بخش دورههای پیشین نیز برای نخستین بار اطلاعات کاملتری از سیزده دوره قبلی جشنواره اعم از اسامی دبیران و داوران، طرحهای پوستر و تصاویر مربوط در کنار اطلاعات فیلمهای بخشهای مختلف جشنواره به مخاطبان ارائه میشود.

در سری جدید فعالیت سایت تلاش شده است با بکارکیری گروهی از خبرنگاران با تجربه و آشنا به مفاهیم مورد نظر جشنواره مقاومت نسبت به تولید محتوا در قالب خبر و یادداشت اقدام شود تا علاوه بر کاربرد داخلی به زبانهای عربی و انگلیسی نیز ترجمه و بارگذاری شود.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت با شعار "تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی" به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران برگزار میشود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار