کارگردان سوری، اسرار پشت پرده یکی از رهبران داعش را افشا می‌کند

«نجدت انزور» کارگردان سوری با فیلم «فانی و از هم گسیخته» که به جنایات یکی از رهبران سوری می‌پردازد، در جشنواره بین‌المللی مقاومت حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ - 20August 2016

کارگردان سوری، اسرار پشت پرده یکی از رهبران داعش را افشا می‌کند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فیلم سینمایی جدید کارگردان «پادشاه شنها» با عنوان «فانی و از هم گسیخته» (فانیه و تتبدد) در بخش بینالملل چهاردهمین جشنواره بینالمللی مقاومت به نمایش درمیآید. این فیلم «نجدت انزور»، کارگردان جنجالی سوری از پشت پرده جنایات یکی از رهبران داعش رمزگشایی میکند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «زنی معلم در روستایی در نزدیکی سوریه که توسط داعش اشغال شده میباشد، یکی از پسرهای او در ارتش سوریه خدمت میکند و دیگری در خارج از کشور زندگی میکند و دختر کوچکش تقریبا 11 سال دارد. شاهزادهی داعش عاشق دخترک شده و با قطع مقرری و حقوق و دسترسی به مواد غذایی، مادر را تحت فشار قرار میدهد تا به خاطر زندگیشان تن به خواستهی وی دهد. مادر باهوش و قوی، به مقاومت و به چالش کشیدن شاهزاده ادامه میدهد، بهطوری که شاهزاده در نهایت راهی به جز ربودن دختر و زندانی کردن مادر پیدا نمیکند، جایی که او را تحت شکنجههای جسمی قرار میدهد، تا اینکه برادر دختر، که در سوریه سرباز جنگی بوده، او را نجات میدهد.»

«نجدت اسماعیل انزور» کارگردان مشهور سوری سازنده فیلم جنجالی «پادشاه شنها» است؛ که به داستان «عبدالعزیز آل سعود» موسس پادشاهی سعودی در عربستان میپردازد. این کارگردان از سوی «عدنان العایض» مفتی عربستانی محکوم به اعدام شده است.

در دوره گذشته، نمایش این فیلم در جشنواره مقاومت و سینماهای سوریه بازتابهای گستردهای را به همراه داشت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار