پروانه مرزبان:

سینماداران علاقه ای به اکران فیلم بزرگ مرد کوچک ندارند

بسیاری از عوامل فیلم هیچ گونه دستمزدی دریافت نکرده و قرار است بعد از اکران و در صورت فروش فیلم با آنها تسویه کنیم.
کد خبر: ۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷ - 13October 2013

سینماداران علاقه ای به اکران فیلم بزرگ مرد کوچک ندارند

پروانه مرزبان تهیه کننده فیلم بزرگ مرد کوچک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تقدیر از حمایت های حمید رضا کلانتری مدیر فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: حوزه هنری به عنوان پخش کننده در رابطه با اکران فیلم به صورت تمام وقت مذاکراتی را با سینماها انجام داد، اما سینماها علاقه ای به اکران تمام وقت فیلم نداشته و ترجیح دادند فیلم هایی را به صورت تمام وقت اکران کنند که سوپراستار در آنها حضور دارد، به همین دلیل اکران فیلم در سانس صبح و در سکوت کامل خبری برگزار شد.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری تهران همکاری بسیار خوب و نزدیکی با ما دارد و تحت عنوان زنگ مدرسه مقدمات دیدن فیلم توسط دانش آموزان را فراهم می کند. آموزش و پرورش هم همکاری بسیار خوبی با ما داشته و اجازه دیده شدن این فیلم توسط دانش آموزان را داده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این فیلم در سینماهای آزادی، ملت، راکا، سپیده، ماندانا، شاهد، کیان، شکوفه، دهکده، نور، سمرقند و بهاران در سانس صبح اکران می شود، البته سینما بهاران در سانس بعدازظهر هم این فیلم را نمایش می دهد.

مرزبان با اشاره به 36 هزار شهید دانش آموز و گلایه درباره عدم تولید فیلم درباره این شهدا، افزود: با اینکه برای ساخت و اکران این فیلم خیلی اذیت شدم، اما به خاطر علاقه ای که به دانش آموزان دارم ساخت فیلم در مورد دانش آموزان شهید را ادامه خواهم داد. برنامه بعدی من ساخت فیلم درباره زندگی شهید احمدرضا عباسی است.

وی تصریح کرد: فیلمی که درباره زندگی شهید احمد رضا عباسی خواهم ساخت "بهار در پاییز" نام دارد و فیلمنامه آن را عبدالجبار دلدار می نویسد و صادق دقیقی آن را کارگردانی خواهد کرد.

مرزبان با گلایه از عدم اکران فیلم در سانس بعدازظهر، گفت: در حال حاضر بسیاری از علاقمندان بزرگسال می خواهند فیلم "بزرگ مرد کوچک" را ببینند و با ما درباره اکران های بعدازظهر فیلم تماس می گیرند؛ اما متاسفانه ما هیچ جوابی برای این گونه افراد نداریم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه کودکان ما روزبه روز کم تحرک تر و متکی تر به دیگران می شوند و آن خود باوری لازم در آنها دیده نمی شود، انگیزه من برای تولید این فیلم این بود که به بچه ها درس خودباوری و اعتماد به نفس بدهم.

مرزبان افزود: برای تولید فیلم "بزرگ مرد کوچک" یکی از ارگان ها قرار بود به ما کمک کند ولی این اتفاق نیفتاد و ما مجبور شدیم که با بودجه شخصی  فیلم را بسازیم. بسیاری از عوامل فیلم هیچ گونه دستمزدی دریافت نکردند و قرار است بعد از اکران و در صورت فروش فیلم با آنها تسویه کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار