غلامرضا فرجی:

"بزرگ مرد کوچک" نیاز به حمایت آموزش و پرورش دارد

مدیر پخش حوزه هنری گفت: با توجه به اینکه فیلم درباره یکی از شهدای دانش آموز است توقع ما این بود که مدارس استقبال بسیار خوبی از فیلم داشته باشند
کد خبر: ۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹ - 21October 2013

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید برلزوم توجه به فیلم های دفاع مقدس گفت: فیلم بزرگ مرد کوچک از تاریخ 10/7/92 در سینماهای تهران اکران شده است. ما به عنوان پخش کننده این فیلم تصمیم داشتیم که آن را به طور همزمان هم در تهران و هم درشهرستان اکران کنیم اما نظر تهیه کننده این بود که فیلم ابتدا در تهران اکران شود.

وی افزود: برای اینکه مخاطبان بتوانند به راحتی به فیلم دسترسی داشته باشند 16 سالن سینما در نقاط مختلف تهران را برای این فیلم در نظر گرفتیم. تلویزیون هم حمایت های لازم را ازاین فیلم کرد و تیزر آن را به صورت رایگان پخش کرد که این کارارزنده جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر پخش حوزه هنری تصریح کرد: اکرانی که برای این فیلم در نظر گرفته شده است اکران دانش آموزی است و قرار است که سینماها در اکران صبح خود پذیرای دانش آموزان باشند. با توجه به اینکه فیلم درباره یکی از شهدای دانش آموز است توقع ما این بود که مدارس استقبال بسیار خوبی از فیلم داشته باشند اما این طور نشد و استقبال آن طور که مد نظر ما بود نشد.

فرجی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ ایثاروشهادت وآشنا کردن کودکان و نوجوانان با شهدای دانش آموزی که برای ایران اسلامی جان خود را فدا کردند اظهارداشت: کارشناسان وزارت آموزش و پرورش این فیلم را دیده و محتوی آن را تایید کرده و برای آن پروانه حمایتی صادر کرده و دیدن این فیلم را برای دانش آموزان لازم و ضروری دانسته اند اما متاسفانه همکاری های لازم با این فیلم نشد.

وی افزود: وقتی یک فیلم از وزارت آموزش و پرورش پروانه حمایتی می گیرد توقع این است که مدارس همکاری لازم را با آن فیلم داشته باشند و به نظر کارشناسان وزارت آموزش و پرورش که دیدن این فیلم را لازم و ضروری دانستند احترام بگذارند.

فرجی ادامه داد: اکران این فیلم درهفته های آینده ادامه خواهد داشت. تاکنون که از طرف مدارس استقبال خوبی از فیلم انجام نشده اما امیدواریم که از این به بعد اکران خوبی داشته باشیم و مخاطب بیشتری از فیلم دیدن کند.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار