صادق دقیقی:

"بزرگ مرد کوچک" نه در تولید حمایت شد نه در اکران

کارگردان فیلم های دفاع مقدس گفت: مستند صد قسمتی "فهمیده های دفاع مقدس" ما را به شهید بهنام محمدی رساند. تحقیقات درباره ایشان ما را به این نتیجه رساند که زندگی اش قابلیت تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی را دارد.
کد خبر: ۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳ - 13October 2013

صادق دقیقی کارگردان فیلم "بزرگ مرد کوچک" در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن اعلام رضایت از مراحل تولید فیلم و همکاری با خانم مرزبان به عنوان تهیه کننده گفت: این اولین کار من با خانم مرزبان نیست و قبلا نیز با وی در پروژه های مختلف همکاری داشته ام. مستند بیست و شش قسمتی "ایران در دفاع" که ازشبکه چهار سیما پخش شد از آخرین همکاری های من با ایشان است.

وی افزود: همکاری هایی که من با خانم مرزبان داشتم بیشتر در حوزه دفاع مقدس بوده است، یک مستند بیست و پنج قسمتی درباره نقش اقوام مختلف در جنگ کار کردیم به نام "قومیت های دفاع مقدس"، موضوع تله فیلمی هم که من با ایشان کار کردم "انرژی هسته ای" بود.

کارگردان فیلم های دفاع مقدس تصریح کرد: به سفارش شبکه دو و بنیاد شهید یک مستند صد قسمتی ساختیم به نام "فهمیده های دفاع مقدس" که به دانش آموزان شهید دفاع مقدس می پرداخت. برای ساخت این مستند سفری به خوزستان داشتیم و در آنجا با شهید بهنام محمدی آشنا شدیم.

وی اظهار داشت: شهید بهنام محمدی اولین شهید سیزده ساله جنگ تحمیلی است. ایشان در هنگام شهادت سیزده سال و هفت ماه داشته و اصالتا بچه مسجد سلیمان است. تحقیقات درباره ایشان ما را به این نتیجه رساند که زندگی اش قابلیت تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی را دارد.

دقیقی خاطرنشان کرد: بسیاری از مسئولان ما به مناسبت های مختلف درباره هشت سال دفاع مقدس صحبت می کنند و سنگ حمایت از این مقوله را به سینه می زنند اما وقتی پای عمل می رسد به هیچ کدام از این حرفها جامه عمل نمی پوشانند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار