امید کاظمی:

"بزرگ مرد کوچک" قربانی افراط و تفریط های اکران شد

مدیر پخش موسسه فرهنگی هنری عروج اندیشه پویا گفت: پرداختن به شیوه زندگی اسطوره هایی مثل شهید محمدی رسالتی است که برعهده یکایک ایرانیان می باشد.
کد خبر: ۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱ - 22October 2013

امید کاظمی مدیر پخش موسسه فرهنگی هنری عروج اندیشه پویا در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با پراهمیت خواندن نقش دولت در اکران و دیده شدن فیلم های ارزشی و دفاع مقدس اظهار داشت: اتفاقی که در حال حاضر در گیشه های ما افتاده است این است که تقریبا کل اکران سینماهای ما در اختیار فیلم های اجتماعی و کمدی در آمده و سینماداران توجه چندانی به دیگر ژانرهای سینما ندارند.

وی افزود: باعث تاسف است که فیلم ارزشی و خوبی مثل "بزرگ مرد کوچک" اینگونه مورد بی توجهی قرار بگیرد و فقط اکران صبح را دراختیار داشته باشد. ما همیشه و در همه حال از افراط و تفریط آسیب دیده ایم و تا زمانی که به تعادل درستی در عرصه اکران و نمایش نرسیم این آسیب ها ادامه دارد.

مدیر پخش موسسه فرهنگی هنری عروج اندیشه پویا ضمن تاکید بر لزوم وجود همه ژانرهای سینما در اکران و ویترین رسانه های تصویری و لزوم دقت در توزیع آثار دفاع مقدس تصریح کرد: شرایطی فراهم شود تا فیلم بزرگ مرد کوچک در سطحی گسترده تکثیر و توزیع شود و رایت ویدئوی آن به راحتی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. نهادهای دولتی از این فیلم حمایت و بسترهای مناسب برای دیده شدن آن را فراهم کنند.   

وی افزود: پرداختن به سینمای دفاع مقدس و به تصویر کشیدن غیرت بزرگ مردانی مثل شهید بهنام محمدی در زمان  حاضر که این نوع سینما از طرف سینماداران و عوامل پخش با بی مهری مواجه شده است جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار