با اهدای لوحی صورت گرفت

تقدیر خبرنگاران از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

جمعی از خبرنگاران رسانه‌های کشور با اهدای لوحی به فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)سپاه، از عملکرد افتخار آمیز این قرارگاه در عرصه سازندگی، آبادانی و پیشرفت کشور قدردانی کردند.
کد خبر: ۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷ - 14December 2013

تقدیر خبرنگاران از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

به گزراش خبرگزاری دفاع مقدس، در حاشیه نشست خبری امروز سردار "عبادالله عبداللهی" فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)سپاه، جمعی از خبرنگاران رسانههای کشور با اهدای لوحی به وی از عملکرد افتخارآمیز این قرارگاه در عرصه سازندگی، آبادانی و پیشرفت کشور قدردانی کردند.

متن لوح تقدیر خبرنگاران جوان حوزه اقتصادی و سازندگی کشور به فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) سپاه که در جمع رسانهها و با حضور سردار "رمضان شریف" مسئول روابط عمومی کل سپاه قرائت و اهدا شد، بدین شرح است:

بسمه تعالی

فرمانده محترم قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)
سردار سرتیپ دوم پاسدار مهندس عبادالله عبداللهی

بیتردید نقشآفرینیهای سترگ و موفقیتهای افتخارآمیز "قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) سپاه" در عرصه سازندگی و آبادانی میهن اسلامی در مقطع پس از دفاع مقدس و سپس در روند محرومیتزدایی، مردم یاری و پیشرفتهای شگفتآور کشور در حوزههای صنعتی، عمرانی، کشاورزی و دیگر میدانهای نیاز جامعه، مرهون روحیه جهادی و همت بلند در تداوم حماسهسازیهای رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی 8 ساله استکبار جهانی است که هر کسی در هر جای عالم به آن مینگرد معجزه اسلام را در ارادهی یک ملت مییابد.

در این رهگذر با سپاس و شکر پروردگار متعال، بر خود وظیفه میدانیم بعنوان بخشی از "فعالان رسانهای کشور" که طی سالهای اخیر در ساحت "خبرنگار"، "تصویربردار" و ... تلاشهای جهادی و خستگیناپذیر مدیران، متخصصان و آحاد کارکنان قرارگاه خاتمالانبیاء(ص) در اجرای پروژههای متعدد راهبردی و ملی در اقصی نقاط ایران عزیز را مشاهده، رصد و به آگاهی افکار عمومی رساندهایم؛ این دستاوردهای فاخر و طلایی را ارج نهاده و به پاس اخلاص، صداقت و سخت کوشی جنابعالی و فرماندهان سابق قرارگاه و نیز مدیران، متخصصان و آحاد جهادگران عرصه سازندگی کشور که تحقق راهبرد "ما میتوانیم" را رقم زده و موجبات سربلندی ایران و ایرانی را فراهم آوردهاید، این لوح را تقدیم مینماییم.

امید است با استعانت از ذات اقدس باریتعالی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج)، در پرتو وصایای جاودان حضرت امام خمینی (ره) و منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آیتالله العظمی خامنهای(مدظلهالعالی)، گامهای استوار مجموعهی گرانسنگ قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) همچنان برکات و تاثیرات شگرف و مباهات آفرین خود را معرّف اراده پولادین ایرانیان غیور، برای راهیابی به قلههای رفیع عزت، پیشرفت و اقتدار همه جانبه در مقیاس جهانیقراردهد. انشاءالله
 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
جمعی از خبرنگاران جوان حوزه سازندگی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار