همرزم شهید غلامرضا رهبر:

همه فرماندهان صدای گرمش را در رادیو ، تحسین می کردند

بهروز گودرزی گفت: بسیاری از افرادی که پوشش خبری جنگ را در آن زمان عهده‌دار بودند از جمله شهید رهبر، فعالیت اصلیشان کار خبر نبود اما برای رسیدن به اهداف والای خود یعنی نمایش زحمات رزمندگان اسلام دست از زندگی کشیدند.
کد خبر: ۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶ - 21January 2014

همه فرماندهان صدای گرمش را در رادیو ، تحسین می کردند

"بهروز گودرزی" همرزم شهید غلامرضا رهبر در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با بیان اینکه شهید رهبر در زمان جنگ تحمیلی خبرنگار واحد مرکزی صدا و سیمای مرکز اهواز بود، اظهار کرد: در دوره دفاع مقدس من جانشین مدیر خبر مرکز اهواز بودم و شهید رهبر نیز خبرنگار ما در آبادان بود.

وی با بیان اینکه مرکز رادیویی آبادان پایگاه قوی و مستقل به شمار میرفت، تصریح کرد: اخبار جنگ تحت نظر صداوسیمای اهواز پخش میشد و شهید رهبر با عشق و شوری که نسبت به حضور در خط مقدم داشت، از ابتدای جنگ در کسوت خبرنگار در جبههها حضور یافت و نقش موثری در انعکاس خبرهای دفاعی و عملیات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ایفا کرد.

گودرزی تاکید کرد: با شروع جنگ، فضای حاکم بر فعالیتهای خبری منحصر به مسائل دفاع مقدس شده بود. چرا که اتفاقات و رخدادهای دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران برای ملت ایران و رزمندگان از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ مرکز رادیویی آبادان یک پایگاه قوی و مستقل به شمار میرفت، تصریح کرد: این شهید گرانقدر در رادیو آبادان فعالیت داشتند که در اوج فعالیتها و تحولات جنگی پوشش خبری جبههها به وی واگذار شده بود.

گودرزی اذعان داشت: آخرین ملاقات من و شهید رهبر در عملیات کربلای ۴ بود که بعد از این ملاقات وی به شهادت رسید و جاویدالاثر شد.

وی گفت: بسیاری از افرادی که پوشش خبری جنگ را در آن زمان عهدهدار بودند از جمله شهید رهبر، فعالیت اصلیشان کار خبر نبود اما برای رسیدن به اهداف والای خود یعنی نمایش زحمات رزمندگان اسلام دست از زندگی کشیدند و خطر پوشش خبری جنگ را با جان خریدند.

هدر دادن ارزشهای ماندگار دوران دفاع مقدس به خاطر مسائل سیاسی یک خیانت است

وی با بیان اینکه کسانی که میخواهند در حوزه جنگ و دفاع مقدس فعالیت کنند باید از جریانهای سیاسی فاصله بگیرند، خاطرنشان کرد: هدر دادن ارزشهای ماندگار دوران دفاع مقدس به خاطر مسائل سیاسی یک خیانت است.

گودرزی اذعان داشت: جبهههای جنگ و حوادث آن دوران مربوط به گروه خاص و دستهای خاص نبود. دفاع مقدس دارای چنان عظمتی است که با گذشت زمان ارزش این گنج تاریخی بیش از پیش مشخص میشود.

همرزم شهید رهبر تصریح کرد: کسی که میخواهد برای ماندگاری آنچه که در جنگ اتفاق افتاده است تلاش کند، باید بتواند ارزشهای آن را به نسلهای بعد منتقل کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار