حاج پروانه:

خبرنگاران حوزه دفاع مقدس عملکرد شهید رهبر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند

مشاور معاون سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید رهبر و دیگر خبرنگاران شهید حوزه رسانه، بهترین الگو برای خبرنگاران امروز حوزه دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶ - 20January 2014

خبرنگاران حوزه دفاع مقدس عملکرد شهید رهبر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند

عباسعلی حاج پروانه مشاور معاون سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: شهید رهبر یک خبرنگار مسلمان، انقلابی و متعهد بود؛ ما در هر حوزه یک الگو داریم. شهید رهبر نیز از نظر حرفهای، تدین و انقلابیگری یک خبرنگار انقلابی و ولایت مدار بود.

حاج پروانه ادامه داد: خستگی ناپذیری در کار، ممارست، جدیت در انجام وظیفه به بهترین نحو ممکن با قبول همه خطرات، تعهد به کار و ارزشها، تخلق به اخلاق پسندیده و عامل بودن به وظیفه دینی از ویژگیهای بسیار مهم شهید غلامرضا رهبر بود.

وی تصریح کرد: شهید رهبر اسوه اخلاق انقلابی، ایمان و شهادت بود. امروز همه خبرنگاران در تمامی حوزهها با تحقیق و تفحص در سبک فکری، کاری و هدف انقلابی او می توانند از این شهید والامقام به عنوان یک نمونه بسیار موفق در کارهایشان الگو بگیرند.

مشاور معاون سیاسی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما در عملیات فتح المبین و بیتالمقدس همرزم بودیم، گفت: بین من و او به خاطر پوشش خبری آزادسازی خرمشهر بحث شد و من با این جمله شهید رهبر که "من خودم بچه خرمشهرم؛ شهر من آزاد شده، شما می خواهید آن را گزارش کنید" دستم بسته شد و موضوع را به او سپردم.

مدرس دانشکده صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اگر یک گزارشگر یا خبرنگار در حوزه دفاع مقدس در جستجوی الگو است، نه تنها شهید رهبر بهترین ویژگی و ظرفیت الگو شدن را دارد بلکه همه خبرنگاران شهید در حوزه رسانه دارای خصوصیات اعتقادی و کاری منحصر به فردی بودند.

وی تاکید کرد: توصیه من به کسانی که در حوزه رسانه به خصوص دفاع مقدس و جنگ تحمیلی فعالیت می کنند این است که ابتدا شهید رهبر را خوب بشناسند وسپس خود را به این الگو نزدیک کنند تا رسالتی که این شهید گرانقدر در پیش داشت به انجام برسانند.

نظر شما
پربیننده ها