"سفری آسمانی" روایت‌گر راهیان نور می‌شود

نویسنده کتاب "سفری آسمانی" گفت: این کتاب نتیجه فعالیت تحقیقاتی و گروهی کارشناسی شده است که خاطرات سفر چهار روزه یک دانشجو به اردوهای راهیان نور را به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶ - 25January 2014

فاطمه علیپور دهاقانی که به همراه فاطمه خواجه کتاب "سفری آسمانی " را نوشتهاند، در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس با توجه به اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان و انتقال روحیات شهدا به نوجوانان و جوانان یکی از دلایل اعزام دانشجویان، دانشآموزان و ... به مناطق جنگی است.

وی در ادامه افزود: راهیان نور نهال مبارکی است که اگر در این راه بتوانیم ارتباط معنوی و صمیمانهای با بازدید کنندگان از این مناطق داشته باشیم، میتوانیم این فرهنگ را به نسلهای بعد به خوبی انتقال دهیم زیرا که کتاب بهترین شخص سخن گو با نسل های جدید است.

علیپور تصریح کرد: در عصر و موقعیت فعلی نیاز مبرم جامعه، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره و سیرت شهدای عزیز است که در مقطعی از زمان با از خود گذشتگی از جانشان از کیان ملی، دیانت و فرامین مقام ولایت دفاع کردند و امنیت، عزت، آرامش و استقلال را برای این مردم تثبیت کردند.

وی با بیان اینکه کتاب سفری آسمانی نتیجه یک کار تحقیقاتی و گروهی کارشناسی شده است، اضافه کرد: بیش از چهار کارشناس علمی در زمینه های ادبیات، عرفان اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس، روان شناسی بر روی سبک نگارش این کتاب نظر، ویراستاری و ...اظهار نظر کرده اند.

یادآور میشود؛ کتاب "سفری آسمانی" با تیراژ 1000 نسخه  به زودی از سوی نشر دارخوین منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار