آخرین عشق؛ رمانی عارفانه با دستمایه‌ای عاشقانه از جنگ

نویسنده رمان "آخرین عشق" گفت: عشق در این کتاب دستمایه‌ای است تا نسل امروزین را به سمت دفاع مقدس سوق دهد و از این مسیر با واقعیت‌های جنگ که در طول کتاب بیان شده است، آشنا شود.
کد خبر: ۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵ - 07December 2013

آخرین عشق؛ رمانی عارفانه با دستمایه‌ای عاشقانه از جنگ

فاطمه دهکردی نویسنده رمان "آخرین عشق" در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: به تازگی نگارش این رمان را به پایان رساندهام، موضوع آن نیز زندگی پنج دوست است که با هم روانه جبهه غرب و پس از آن جنوب میشوند.

وی با بیان اینکه داستان زندگی اول شخص این رمان به نام جواد بر گرفته از زندگی مستند سید محمدرضا دهکردی است، ادامه داد: این رمان بر اساس زندگی برادر خودم که یک ارتشی دوران شاه بود نوشته شده است که با فرار از ارتش به جرگه انقلابیون می پیوندد و پس از آن به همراه چهار تن از دوستانش روانه جبهه می شود.

دهکردی با اشاره به اینکه در طول رمان هر کدام از شخصیت ها به بازگویی داستان زندگی خود می پردازند ادامه داد: آخرین عشق زندگی عاشقانی را به تصویر می کشد که از معشوق خود دور افتاده اند.

نویسنده کتاب "کلبه بلورین" با اشاره به اینکه داستان عشق در این رمان به عنوان ابزاری استفاده شده است، گفت: عشق در این کتاب دستمایهای است تا نسل امروزین را به سمت دفاع  مقدس سوق دهد و از این مسیر با واقعیتهای جنگ که در طول کتاب بیان شده است، آشنا شود.

گفتنی است "آخرین عشق" به نویسندگی فاطمه دهکردی در 13 فصل از سوی نشر هدی روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار