سردار دکتر کارگر در مراسم رونمایی از کتاب شهید صوفی:

ابتکارات و خلاقیت‌های شهید صوفی اثرگذار بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهید صوفی با انگیزه فراوانی که از نیروی جوانی و شور انقلابی نشأت می‌گرفت اقدامات ماندگار و اثر بخشی را در دوران دفاع مقدس انجام داده است.
کد خبر: ۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰ - 23January 2014

ابتکارات و خلاقیت‌های شهید صوفی اثرگذار بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مراسم رونمایی از کتاب شهید "صوفی" که پیش از ظهر امروز در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل عدم توجه کافی رسانهها، بسیاری از شهدای برجسته دفاع مقدس که در زمان جنگ خلاقیت و ابتکارات مناسبی داشتهاند در جامعه به درستی شناخته نشدهاند.

وی ادامه داد: باید زوایای اخلاقی شهدا، توانمندیها و روحیاتی که شهدا در زمان جنگ داشتند به خوبی به نسل جوان منتقل شود.

سردار دکتر کارگر افزود: شهید حسن صوفی شهید شاخص سال است که باید به نسل امروز شناسانده شود. وی با انگیزه فراوانی که از نیروی جوانی و شور انقلابی نشأت میگرفت اقدامات ماندگار و اثر بخشی را در دوران دفاع مقدس انجام داد و نخستین سربازانی که در سپاه همدان مشغول خدمت شدند، از سوی حسن صوفی به کارگیری شدند.

وی با اشاره به تقید و اخلاص شهید، تصریح کرد: یکی از تعهدهایی که حسن صوفی از فرماندهان گرفته بود این بود که در زمان عملیات بتوانند به عنوان نیروی رزمنده شرکت کرده و از کیان اسلام دفاع کنند.

در پایان این مراسم از سردار ناظری، مدیر نشر فاتحان و امیر حسن انبارداران، نویسنده کتاب تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار