سردار ناظری به دفاع مقدس خبر داد؛

کتاب شهید "حسن صوفی" در بازار نشر عرضه می‌شود

کتاب شهید حسن صوفی به نویسندگی امیرحسین انبارداران توسط انتشارات فاتحان منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵ - 26November 2013

کتاب شهید

سردار"علی ناظری" مدیر انتشارات فاتحان، در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: با همکاری و پشتیبانی مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان و کنگره سرداران این استان اقدام به چاپ کتاب شهید حسن صوفی نمودیم.

سردار ناظری با اشاره به شهادت شهید صوفی در عملیات بدر افزود: شهید صوفی در دوران جنگ سمتهای مختلفی را بر عهده داشت که به عنوان یک نیرو و فرمانده کارآمد و مقتدر نقش بسزایی در محیط نظامی داخل سپاه و مردمی ایفا کرد.

وی با انقلابی و مکتبی خواندن شهید صوفی گفت: با خواندن خاطرات این شهید بزرگوار پی به غنای شخصیتی او میبریم که علاوه بر شخصیت و تلاش برای ساختن آن به محیط خود نیز توجه خاصی داشته است.

مدیر انتشارات فاتحان، ادامه داد: شهید صوفی از سربازان و شاگردان امام (ره)، در زمان خود به عنوان یک الگو مطرح بود. پس باید چنین الگویی نه تنها به جوانان، بلکه باید به مسئولین شناسانده شود، چرا که مسئولیتهای محوله را به خوبی انجام میداد.

سردار ناظری تصریح کرد: بخشی از خاطرات شهید در این کتاب از زبان خانواده و بخشی دیگر از زبان رزمندگان، دوستان و ...مطرح میشود.

وی تصاویر و دست نوشتههای شهید را از دیگر بخشهای این کتاب عنوان کرد و گفت: شهید صوفی در دوران دفاع مقدس به ثبت خاطرات خود پرداخته که قسمتی از این دست نوشتهها به همراه عکسهای وی در این کتاب به چاپ رسیده است.

سردار ناظری با اشاره به دست نوشتههای شهید اظهار داشت: شهید در دست نوشتههای خود ایدههای بسیار نو و تازهای را در ارتباط با جنگ، آموزش، تربیت نوجوانان و جوانان، پرداختن به محیطها برای تربیت نیروها، آموزش مردم در مقابله با تهدیدات و ... ذکر کرده است.

مدیر انتشارات فاتحان در پایان شهید صوفی را از معجزات انقلاب و امام خمینی(ره) دانست که با در اختیار داشتن چنین فرصتی داشتههای خود را به منصه ظهور رسانده است.

گفتنی است کتاب "شهید حسن صوفی" به نویسندگی امیرحسین انبارداران در 256 صفحه و از سوی انتشارات فاتحان به تازگی روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار