فتاحی:

۱۰۰ اثر به دور پایانی جشنواره داستان انقلاب راه یافت

دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب حوزه هنری از پایان داوری نهایی این جشنواره در روزهای آغازین بهمن ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷ - 22January 2014

۱۰۰ اثر به دور پایانی جشنواره داستان انقلاب راه یافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسین فتاحی" دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب حوزه هنری با بیان این که داوران جشنواره داستان انقلاب مرحله نهایی داوری این جشنواره را انجام می دهند، اظهار داشت: در مرحله ابتدایی داوری این جشنواره از۴۰۰ اثر، ۱۰۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد که حدود ۶۰ داستان کوتاه بزرگسال، ۱۶ داستان بلند و رمان بزرگسال و ۲۵ داستان کوتاه و رمان کودک و نوجوان را شامل میشد.

وی گفت: این آثار در حال حاضر توسط کارشناسان ادبی جشنواره داوری می شوند و قرار است داوری آثار در ابتدای بهمن ماه امسال به پایان برسد و نشست نهایی داوران را در همان زمان برگزار کنیم.
 
فتاحی افزود: خسرو باباخانی داور بخش اولیه را برعهده داشت و راضیه تجار، فیروز زنوزی جلالی و محمد رضا بایرامی داوران بخش بزرگسال و خسرو باباخانی، سمیرا اصلانپور و مهدی کاموس هم داوران بخش کودک داوری نهایی ششمین جشنواره داستان انقلاب را بر عهده دارند.
 
جوایز این دوره از جشنواره در بخش رمان بزرگسال برای اثر برگزیده، برتر و تقدیری به ترتیب ۱۰۰ میلیون ریال، ۷۰ میلیون ریال و ۵۰ میلیون ریال درنظر گرفته شده است و در بخش رمان نوجوان نیز به ترتیب به اثر برگزیده، برتر و تقدیری ۵۰، ۴۰و ۳۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.
 
جوایز بخش داستان کوتاه بزرگسال و نوجوان ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال برای آثار برگزیده، برتر و تقدیری تعیین شده است. زندهیاد امیرحسین فردی موسس و دبیری ۵ دوره گذشته این جشنواره را برعهده داشت.
نظر شما
پربیننده ها