چهارمین کارگاه "سندشناسی و سندخوانی" در همدان برگزار می‌شود

چهارمین کارگاه آموزشی سند‌شناسی و سندخوانی دهم بهمن در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱ - 28January 2014

چهارمین کارگاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "سید علی مساواتی" مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این روزها بار دیگر خاطرات به یاد ماندنی بهمن سال ۵۷ در ایران اسلامی زنده میشود.

وی افزود: در این ایام فرخنده و مبارک برنامههای مختلفی در سطح کشور برگزار میشود که این موضوع بسیار مهم و قابل توجه است.

مساواتی با بیان اینکه در این ایام بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس همدان برنامههایی خواهد داشت تصریح کرد: در دهمین روز از بهمن ماه سال جاری شاهد برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی سندشناسی و سندخوانی در همدان هستیم.

سرهنگ مساواتی خاطرنشان کرد: در این دوره ۴۰ نفر از مسئولین بایگانی و هم چنین کارشناسان اسناد در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیریت اسناد کتابخانه ملی غرب کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و هم چنین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شرکت خواهند داشت.

مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان موضوع چهارمین دوره سندشناسی و سندخوانی را روش شناخت اسناد آرشیوی در تحقیقات تاریخی دانست و ادامه داد: شاهد حضور دکتر روستایی یکی از سندشناسان و مدرسان بنام دانشگاه در این دوره آموزشی هستیم.

سرهنگ پاسدار مساواتی در پایان از میزبانی این اداره کل در دوره چهارم کارگاه سندشناسی و سندخوانی نیز خبر داد و ابراز داشت: این کارگاه در روز دهم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۲ و در محل باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار میگردد.

نظر شما
پربیننده ها