فراخوان نخستین مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: فراخوان نخستین مسابقهٔ طراحی پوستر راهیان‌نور با هدف عمق‌‌بخشی و ارزش‌گذاری بیشتر به راهیان نور در همدان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷ - 03February 2014

فراخوان نخستین مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در همدان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، "محمد جواد زمردیان" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان گفت: فراخوان نخستین مسابقهٔ طراحی پوستر راهیاننور با هدف عمق بخشی و ارزشگذاری بیشتر به راهیان نور در همدان آغاز شد.

وی افزود: آثار ارسال شده باید به شکل فایل رایانهای JPG و با وضوح ۳۰۰dpi باشد و حداقل در اندازه A۴ تهیه شود.

زمردیان با اشاره به اینکه ارسال آثار به دبیرخانهٔ مسابقهٔ پوستر راهیان نور به دو روش خواهد بود، خاطرنشان کرد: علاقهمندان به شرکت در این مسابقه میتوانند آثار خود را در قالب لوح فشرده و یا پست الکترونیکی به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان تاکید کرد: شرکت کنندگانی که آثارشان پس از انتخاب به بخش رقابتی راه مییابد باید فایل پوستر را در ابعاد ۷۰×۵۰ سانتی متر، با فرمت tiff و با وضوح ۳۰۰dpi و قالب رنگی CMYK به دبیرخانه تحویل دهند.

زمردیان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری میباشد ابراز کرد: در پایان این مسابقه از نفرات اول تا سوم به ترتیب با ۵، ۳ و ۲ میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و چاپ پوستر تجلیل خواهد شد.

گفتنی است علاقهمندان به شرکت در نخستین مسابقهٔ طراحی پوستر راهیان نور میتوانند آثار خود را به پست الکترونیکی sajed.hamedan@gmail.com و یا آدرس پستی همدان چهارباغ بعثت مابین خیابانهای هنرستان و شکریه شماره ۳۰۲ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان ارسال و یا با شمارههای ۸۲۷۹۰۰۰ و ۸۲۵۶۶۳۶ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار