پیام سردار دکتر کارگر به یادواره ۲۲۰ شهید آسمانی شهر سنندج

امروز به دلاوری‌های مردان شجاع کردستان قهرمان افتخار می‌کنیم

مردم شریف، با فرهنگ و غیرتمند شهر سنندج، مادران، پدران، رزمندگان، ‌ایثارگران و یادگاران خلف پیشکسوتان جهاد و مقاومت، بازماندگان سال‌های صبر و ‌ایثار و شهادت و میراث‌داران غیور و امین سال‌های سخت دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶ - 18January 2014

امروز به دلاوری‌های مردان شجاع کردستان قهرمان افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با ارسال پیامی به یادواره ۲۲۰ شهید آسمانی شهر سنندج استان کردستان اظهار داشت:

تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطهگران مستکبر سر خم نکند.
                                                   رهبرحکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنهای عزیز (مدظلهالعالی)


سلام خداوند سبحان و رحیم و حضرت ختمی مرتبت(ص) بر مردم کردستان، سرزمین فداکاریهای بزرگ، هنر و فرهنگ، صفا و وفاداری که در حساسترین سالهای عمر نظام جمهوری اسلامی با مردانگی و غیرت توطئههای دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

درود خدا بر ارواح پاک شهیدان، ۲۲۰ شهید والامقام مردم بارشادت، فهیم و غیرتمند شهر سنندج ـ که در دفاع از کیان نظام اسلامی و ایران سرافراز، مظلومانه در ۲۸ دیماه ۱۳۶۵ در بمباران ناجوانمردانه هواپیماهای دشمن بعثی عراق مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

مردم شریف، با فرهنگ و غیرتمند شهر سنندج، مادران، پدران، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران خلف پیشکسوتان جهاد و مقاومت، بازماندگان سالهای صبر و ایثار و شهادت و میراثداران غیور و امین سالهای سخت دفاع مقدس. بازگوکردن ابعاد وسیع حماسه هشت سال دفاع مقدس مردم ایران بهعنوان رخداد عظیم بشری در عصر حاضر ضرورتی انکارناپذیر و وظیفه همگانی محسوب میشود. چرا که انتقال این فرهنگ غنی و افتخارآفرین به نسل حاضر هویت ملی اسلامی و انقلابی مردم این سرزمین را استمرار و قوام میبخشد.

پاسداشت یکایک حوادث و رویدادهای جنگ ۸ ساله همه ما را بر آن میدارد تا حقایق جدیدی از اهداف شیطانی و ضدبشری قدرتهای استکباری جهان را که بر علیه نظام و انقلاب ایران اسلامی تحمیل کردند هویدا شود و از سوی دیگر حماسه دفاع مقدس که فصلی درخشان از اوج ایمان، رشادت، فداکاری، پایمردی ملت بافرهنگ و بصیر ایران اسلامی در مقابله با انواع توطئههای دشمنان جهانی در ابعاد نظامی، اقتصادی، سیاسی، هویت یافته است بر جهانیان عیان شود.

در طلیعه آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به برکت خون مطهر شهدای والامقام و مجاهدتها و ایثارگریهای رزمندگان، جانبازان، جوانان دانشمند و با بصیرت از نسل مردان و زنان حماسه دفاع مقدس امروز شاهد عزت، سربلندی، موفقیتها و پیروزیها در عرصههای علمی، سیاسی ملت سرافراز ایران اسلامی هستیم.

همچنان که به شجاعت، ایثار و دلیرمردی مردان بزرگ صدر اسلام افتخار میکنیم امروز هم به دلاورمردیهای مردان شجاع و نامدار کردستان قهرمان که با مجاهدتهای خاموش خود در دورانهای مختلف آغاز انقلاب و جنگ تحمیلی رسالت خویش را به عنوان ایرانی مسلمان انجام دادند، و در این راه شهدای عزیزی را تقدیم دین و میهن نمودند افتخار میکنیم.

پروردگارا ما را در راه تداوم راه درخشان و سرنوشتساز شهدا نصرت و یاری فرما.

خانوادههای معظم شهدا، یادگاران سلحشور رزمندگان حماسه دفاع مقدس، مسئولین محترم و دستاندرکاران یادواره ۲۲۰ شهید آسمانی شهر سنندج، بر همه ما واجب است که در لحظه لحظه میثاقمان با شهیدان اهداف و راه پرافتخار آنان را ادامه دهیم و بیعت دوباره خود را با ایمان و عزم راسخ در آغاز سیو پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با آرمانهای بلند بنیانگزار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمتاللهعلیه) و تبعیت از رهبری حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنهای عزیز (مدظلهالعالی) تحکیم بخشیم و با قطبنمای «ولایت فقیه» وحدت، یکپارچگی، اتحاد ملی و همدلی در مسیر عزت، سربلندی قرآن شریف، عترت پیامبراعظم(ص) و اقتدار و درخشندگی انقلاب اسلامی ایران ثابت قدم باشیم.


                                                                   والسلام علی عبادالله الصالحین

نظر شما
پربیننده ها