اسدالله بادامچیان:

مردم روز ۲۲ بهمن جواب بی‌ادبی‌‌های مسئولان آمریکایی را می‌دهند

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون بردباری و صبر مبارزان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳ - 09February 2014

مردم روز ۲۲ بهمن جواب بی‌ادبی‌‌های مسئولان آمریکایی را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "اسدالله بادامچیان" قائم مقام حزب موتلفه اسلامی عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب "خاطرات حاج هاشم امانی" و تقدیر از خانواده شهیدان "صنیع خانی" در فرهنگسرای بهمن، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید از وجود انسانهایی همچون حاج هاشم امانی شکرگذار باشیم و انقلاب انسانپرور نتیجهٔ تلاش این عزیزان است.

وی با اشاره به روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ افزود: آن روز که سرود "برخیزید ای شهیدان" را در بهشت زهرا خواندند، اشک در چشمان امام خمینی (ره) حلقه زد و این سرود راه را برای ملتهای آزادیخواه گشود.

بادامچیان با اشاره به تلاشها و مبارزات حاج هاشم امانی خاطرنشان کرد: مردان بزرگی مانند حاج هاشم امانی به رهبری امام خمینی (ره) در برابر توطئه کاپیتولاسیون آمریکا به پا خواستند و نگذاشتند این طرح در کشور اجرا شود.

وی تصریح کرد: مردم ما شهیدان عراقی، هرندی، اندرزگو، مرحوم عسگراولادی و حاج هاشم امانی را به خوبی نشناختهاند و همچین مجالسی راهگشای آگاهی جوانان و مردم است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون بردباری و صبر مبارزان انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: امروز در مذاکرات هستهای ۶ کشور دنیا یک سوی میز مینشینند و ایران سوی دیگر میز و این نشان از اقتدار امروز جمهوری اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گفت: ملت ما روز ۲۲ بهمن جواب بیادبیهای رییس جمهور آمریکا، وزیر خارجه و معاونانش را خواهند داد و طمع آنها را به یاس تبدیل میکنند.

نظر شما
پربیننده ها