طی پیامی صورت گرفت؛

تشکر فرمانده سپاه قم از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم در پیامی از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶ - 12February 2014

تشکر فرمانده سپاه قم از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مهدی مهدوینژاد" فرمانده سپاه علیبن ابی طالب(ع) استان قم در پیامی از حضور حماسی و شورانگیز علما، بسیجیان و مردم استان قم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنماه تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در مطلع الفجر پیروزی حق بر باطل و سرآغاز حکومت الله بر زمین و در طلیعه معطرِ سی و ششمین بهار پیروزی، یکبار دیگر سیل خروشان امت بصیر و قهرمان جاری شد، یکبار دیگر دریای طوفانی این ملت، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مأیوس و ناامید نمود و به پیروی از رهبری، خیابانها و میادین همه شهرهای ایران اسلامی را به صحنه عزت و آزادگی مبدل ساخت و با آرمانهای امام راحل و همه شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کرد تا به استکبار جهانی ثابت نماید که تحریمها و تهدیدها حبابهایی است تهی و بستههای روی میزها چون دستهای پیشین به رسوایی باز میگردد.

مردم شریف، عزیز و همیشه در صحنه عشق آل محمد (ص)، در این جریان عظیم و تحسین برانگیز غرور آفریدند و برگ زرین دیگری به کتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند. حضور با شکوه و پر از شور شما مردم عزیز که بار دیگر یکی از بینظیرترین حماسههای حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بیبدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که با درک حساسیت شرایط بینالمللی و منطقهای همواره با همین حمایت و ایستادگیها موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است؛ درود خدا بر ملت عزیز و سلام خدا بر روان پاک شهیدان باد.

اینجانب خالصانه از این حضور پرشور و کم سابقه مردم شریف استان مقدس قم به ویژه علماء و مراجع که با حضور معنا دار در تشویق و ترغیب امت بصیر و آگاه نقش بیبدیلی دارند، همچنین ایثارگران عزیر دوران دفاع مقدس، خانوادههای معظم و مکرم شهیدان، اقیانوس بیکران بسیج و خیل عظیم نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر مینمایم و ضمن سپاس از حضور همه اقشار مردم در جای جای استان، این همه شور و شعور را پاس داشته و بار دیگر این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز استان قم تبریک میگویم.

خداوندا به ما توفیق جلب عنایت خود کرامت فرما و انقلاب اسلامی ما را به انقلاب جهانی مصلح کل مهدی موعود (عج) متصل نما.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار