سردار جمیری خبر داد

کسب عنوان برتر جشنواره امام علی(ع) توسط سپاه بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در جشنواره امام علی (ع) سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از بین ۳۲ سپاه استانی کشور به عنوان سپاه بر‌تر در حوزه دانش و پژوهش معرفی شد.
کد خبر: ۱۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴ - 22February 2014

کسب عنوان برتر جشنواره امام علی(ع) توسط سپاه بوشهر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "فتحالله جمیری" فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه امام صادق (ع) در عرصههای مختلف فعالیتهای چشمگیری دارد اظهار کرد: سپاه امام صادق (ع) با داشتن ظرفیتهای بالا و نیروی جوان متخصص و کارآمد آینده درخشانی را در میان سپاههای استانی رقم میزند.

وی با بیان اینکه جشنواره امام علی (ع) با موضوع دانش و پژوهش با حضور تلاشگران عرصه پژوهش سپاه برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه عمل سپاه بر اساس مبانی دینی و انقلابی استوار است باید این عمل به علم تبدیل شود و به عنوان الگو در اختیار دیگران قرار گیرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه تجربیات سپاه باید به نسل جوان منتقل شود افزود: در این برهه از زمان که نسل جدید به تدریج جایگزین نسل اول سپاه میشود تلاشگران عرصه دانش و پژوهش باید با بهرهمندی از روشهای کاربردی این تجربیات ارزشمند را جمعآوری و ثبت و آن را به دانشی قابل انتقال به نسل جدید تبدیل کنند.

سردار جمیری با بیان اینکه جشنواره امام علی (ع) با هدف تجلیل از برترینهای بخش پژوهشی سپاه برگزار شد افزود: در این جشنواره پژوهشگران و محققان از ۳۲ سپاه استانهای سراسر کشور شرکت داشتند.

وی گفت: برابر بررسیهای صورت گرفته و ارزیابی کمیته علمی و هیئت داوران سپاه کل، سپاه امام صادق (ع) به عنوان سپاه برتر در جشنواره امام علی (ع) در حوزه دانش و پژوهش برگزیده شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره با هدف تجلیل از برترینهای سپاههای استانی در حوزه دانش و پژوهش برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این جشنواره به صورت سالیانه زمینه ارتقا سطح علمی و دانش و پژوهشی مجموعه سپاه را فراهم کند.

سردار جمیری به ماموریتهای معاونت دانش و پژوهش در سپاه اشاره کرد و افزود: این معاونت در سپاه با هدف تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح تشکیل شده که آنرا به دانشی قابل انتقال به نسلهای آینده تبدیل کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار