ساسان زمانی خبر داد

ویزیت ۶۷۰۰ بیمار در بیمارستان صحرایی زرنه ایلام

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت: در بیمارستان صحرایی زرنه فعالیت‌هایی در راستای طرح غربالگری و ادامه درمان توسط پزشکان متخصص اجرایی شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴ - 24February 2014

ویزیت ۶۷۰۰ بیمار در بیمارستان صحرایی زرنه ایلام

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "ساسان زمانی" مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام، اظهار کرد: با ویزیت ۶ هزار و ۷۰۰ بیمار در بیمارستان صحرایی زرنه کار چهارمین بیمارستان صحرایی استان ایلام که در بخش زرنه ایوان برپا شده بود، پایان یافت.

وی با بیان اینکه چهارمین بیمارستان صحرایی استان ایلام طی در بخش زرنه ایوان طی روزهای گذشته آغاز به کرد، گفت: طی چند روز کاری فعالیتهایی در راستای طرح غربالگری و ادامه درمان توسط پزشکان متخصص در بیمارستان صحرایی زرنه اجرایی شد.

زمانی ادامه داد: ارائه خدمات پاراکلینیکی تخصصی بیمارستان صحرایی یکی دیگر از برنامههای درمانی این بیمارستان بود و در زمان برپایی بیمارستان صحرایی ۴ پزشک عمومی نیز در اورژانس بیمارستان مستقر شده تا تمام مردم شهرستان از خدمات درمانی بهرهمند شوند.

وی تصریح کرد: در این بیمارستان پزشکان متخصص و فوق متخصص در دو رشته فوق تخصصی گوارش قلب و عروق و رشتههای ارتوپدی، اطفال، داخلی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، اعصاب و روان، چشم پزشکی و... مستقر و به بیماران خدمات ارائه کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار