سردار حسینی:

دستگاه دیپلماسی کشور پاسخی کوبنده به پارلمان اروپا بدهد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تصویب قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا صادق نبودن کشورهای غربی در مذاکره با جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.
کد خبر: ۱۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱ - 06April 2014

دستگاه دیپلماسی کشور پاسخی کوبنده به پارلمان اروپا بدهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع کارکنان ستاد سپاه استان ایلام اظهار کرد: تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر پارلمان اروپا بار دیگر صادق نبودن کشورهای غربی در مذاکره با جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.

وی ادامه داد: همانطور که پیش از این مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بود، کشورهای غربی بعد از مسئله هستهای به سراغ دیگر مسائل از جمله حقوق بشر رفتهاند.

سردار حسینی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با محوریت عدالت خواهی و آزادی واقعی بر پایه دین مبین اسلام امروز خطری برای منافع اروپا و آمریکا به حساب میآید و به همین دلیل این کشورها علیه ایران اسلامی دست به اقدامات خصمانه میزنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با برشمردن جزئیات متن قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا عنوان کرد: این اتحادیه خواستار تاسیس دفتری در تهران شدهاند که این خواسته یعنی اینکه بار دیگر جاسوس خانهای به مانند سفارت آمریکا در ایران فعالیت کند.

وی با تاکید بر اینکه ایران هرگز اجازه نخواهد داد تا جاسوسخانهای در ایران دائر شود، تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشور پاسخی کوبنده به پارلمان اروپا بدهد.

سردار حسینی اضافه کرد: لازم است که دولت و مجلس با قاطعیت در برابر قطعنامه پارلمان اروپا موضع بگیرند و اجازه ندهند که این کشورها در امور داخلی کشورمان دخالت کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار