آیت الله محمد نقی لطفی در مراسم یادواره شهدای ایلام عنوان کرد:

خون شهدا نفی کننده حضور هر سلطه گری بر کشور است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام گفت: خون شهدا نفی کننده حضور هر سلطه گری بر کشور است و تا خون شهیدان پابرجا است مطمئنا هیچ سطه ای بر ایران حاکم نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵ - 12February 2014

خون شهدا نفی کننده حضور هر سلطه گری بر کشور است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام در مراسم یادواره شهدای ورزشکار"چوار" از توابع استان ایلام، اظهار کرد: استکبار میخواهد برای تسلط بر ایران همه قوانین دنیا را دور بزند اما هر حرکتی کند هرگز نمیتواند بر ملت و کشور ایران تسلط یابد.

وی تصریح کرد: مردم ایران همیشه پیرو خط ولایت و رهبری هستند و خون شهدا سبب تثبیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

آیت الله لطفی تاکید کرد: استکبار بداند ملت ایران به برکت و حرمت خون شهیدان و پیمانی که با معمار کبیر انقلاب و شهدا بستهاند همواره پایبند خواهند بود و اجازه حضور و دخالت هیچ بیگانهای را به کسی نمیدهند.

وی خاطر نشان کرد: خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، ایران را برای همیشه بیمه کرده است و هیچ کس نمیتواند بر کشورمان مسلط شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام اذعان داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: حقانیت شهدا مردم ایران را در تمام عرصهها و صحنهها وارد میدان میکند چرا که مردم کشورمان آرامش، امنیت و پیشرفت امروزه کشور را مرهون خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس میدانند.

آیت الله لطفی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در طول ۳۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی توطئههای بسیاری را بر علیه نظام و ملت ایران انجام دادند، اضافه کرد: دشمنان هرگز خود را خسته نکنند چرا که دسیسه و توطئههای آنها در حق ملت ایران اثرگذار نیست و مردم ایران با حضور در تمام عرصهها نقشههای آنها را نقش بر آب کرده و توطئههایشان را خنثی میکنند.

بر اساس این گزارش خانواده ۱۵ شهید ورزشکار شهرستان چوار از سوی مسئولان این استان مورد تجلیل قرار گرفتند و به آنها لوح تقدیر و تندیس یادبود اهدا شد.

چوار از شهرستانهای استان ایلام است که در شمال غربی و غرب این استان واقع شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار