سردار حسینی:

سیاست سپاه حمایت از دولت است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام سیاست سپاه را حمایت از دولت دانست و گفت: سیاستگذار اصلی نظام، رهبر معظم انقلاب اسلامی است و هر دولتی که در مسیر گفتمان رهبری باشد مورد حمایت سپاه است.
کد خبر: ۱۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷ - 16March 2014

سیاست سپاه حمایت از دولت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سید صادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه ملکشاهی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: اگر ما در مسیر اهل بیت(ع) گام برداریم و به دستورات آنها عمل نماییم در این صورت از شیعیان واقعی خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدها و تحریمهای دشمن اشاره کرد و گفت: آنچه که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان پایه و اساس این نماد بنا شده است، انقلاب اسلامی است که طی ۳۵ سال گذشته منجر به یک بیداری اسلامی در منطقه شده است و آنچه که تاکنون تهدیدات و ارعابها و تحریمهای دشمن را خنثی نموده است، ولایی بودن مردم ماست.

سردار حسینی با اشاره به رشد و بالندگی جمهوری اسلامی عنوان کرد: اصل اسلام، نظام اعتقادی حاکم بر این نظام اسلامی است، اسلامی که مبتنی بر ولایت فقیه، اسلام اصیل و آراء مردم است و این نظام با قدرت و صلابت به راه مقدس خودش ادامه میدهد.

وی سیاست سپاه را حمایت از دولت دانست و اظهار کرد: هدف از مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است و سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی پیرو فرامین مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: سیاستگذار اصلی نظام رهبر معظم انقلاب اسلامی است و لذا هر دولتی در مسیر گفتمان رهبری قرار داشت مورد حمایت سپاه قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار