سردار حسینی:

سازمان‌های ارزشی در پی تحقق اهداف والای نظام هستند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: ترویج ارزش‌های اسلامی و معروفات هدف هیئت رزمندگان اسلام و دیگر سازمان‌های ارزشی نظام است.
کد خبر: ۱۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶ - 25February 2014

سازمان‌های ارزشی در پی تحقق اهداف والای نظام هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سید صادق حسینی" ظهر امروز در همایش پیروان عترت خواهران در محل مجتمع امیرالمؤمنین(ع) ایلام اظهار کرد: تشکیل هیئت رزمندگان به دهه 70 بر میگردد که در واقع بعد از اتمام دفاع مقدس است و لازمه آن ایجاد تشکلی از رزمندگان برای پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.

وی افزود: این هیئت یادگار دفاع مقدس است و تبیین اهداف عالیه نظام به وسیله سازمانهای غیردولتی و ارزشی از مهمترین اهداف تشکیل این هیئت است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: در واقع هیئت رزمندگان یک سازمان غیر دولتی و غیر سازمانی و مردمی است و از سایر سازمانهای غیر دولتی و مردمی متفاوت است.

وی گفت: هر مجمعی بر مبنای یک ساختار و ایدهای تشکیل میشود و ساختار و سازمان هیئت رزمندگان هم به فراخور زمان هنوز جمع زیادی از رزمندگان هم زنده هستند و هم توان انجام کار دارند و بعضی نیز در سن میانسالی هستند یا کهن سال هستند که میتوانند در این هیئت شرکت و فعالیت کنند.

سردار حسینی عنوان کرد: اما معنا و مفهوم هیئت رزمندگان این نیست که همه رزمنده باشند و چنین معنایی ندارد، بلکه تمامی اقشار می توانند در این هیئت فعالیت کنند.

وی افزود: هدف مهم این هیئت ترویج معروفات و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و گرفتن مواضع سیاسی و عقیدتی است.

نظر شما
پربیننده ها