امیر مهرنیا در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

عرضه کتاب ستاره های نبرد هوایی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

امیر مهرنیا نویسنده کتاب حمله به الولید گفت:جلد اول کتاب ستاره های نبرد هوایی با موضوع خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.
کد خبر: ۱۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ - 10April 2014

عرضه کتاب ستاره های نبرد هوایی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

امیر سرتیپ دوم احمد مهرنیا با اشاره به دلاورمردی های کارکنان و خلبانان نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی به خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی در تمام روزهای دفاع مقدس قبل و بعد از عملیات ها در کنار سایر رزمندگان اسلام حضور داشتند و جانانه از مرزهای کشور دفاع کردند.

وی ادامه داد: حمله هوایی به الولید یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس بود که با حضور خلبانان نیروی هوایی انجام شد و سه پایگاه دور دست عراق مورد هدف قرار گرفت که در این زمینه کتابی را نگارش کردم.

امیر مهرنیا با اشاره به معرفی کتاب ستاره های نبرد هوایی گفت: در جلد اول این کتاب 50 نفر از خلبانان نیروی هوایی معرفی شدند و در جلدهای بعدی نیز خلبانان دیگر نیروی هوایی معرفی می شوند.

پیشکسوت نیروی هوایی گفت: جلد اول کتاب ستاره های نبرد هوایی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای علاقه مندان عرضه می شود.

امیر مهرنیا یادآور شد: کتاب ستاره های نبرد هوایی به عنوان دائره المعارفی است که به محققان، داستان نویسان و دیگر هنرمندان این امکان را می دهد که با خلبانانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته اند، ارتباط برقرار کند و زمینه را برای نگارش کتابهای جدید تر در این عرصه را فراهم می کند.

وی در پایان گفت: در این کتاب زندگی نامه و خاطرات خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جمع آوری شده وانتشارات سوره مهر این کتاب را چاپ کرده است.
 

نظر شما
پربیننده ها