در اولین روز اردیبهشت

کتاب «آه با شین» به نویسندگی محمد کاظم مزینانی رونمایی می شود

مراسم رونمایی از کتاب «آه‌باشین» با حضور یوسفعلی میرشکاک، محمدرضا بایرامی، علیرضا قزوه و صادق کرمیار یکم اردیبهشت در تالار مهر حوزه هنری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹ - 16April 2014

کتاب «آه با شین» به نویسندگی محمد کاظم مزینانی رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم رونمایی کتاب «آه با شین» یکم اردیبهشت با حضور  یوسفعلی میرشکاک، محمدرضا بایرامی، علیرضا قزوه و صادق کرمیار ساعت ۱۵ در تالار مهر حوزه هنری برگزار می شود.

این کتاب دومین رمان بزرگسال محمدکاظم مزینانی بعد از «شاهبیشین» با موضوع انقلاب است که در واپسین روزهای سال ۹۲ توسط سوره مهر منتشر شده است.

مزینانی درباره این اثر گفت: «این رمان اصلاً ربطی به رمان «شاه بیشین» ندارد. «آه با شین» روایت کننده فعالیت یک مبارز انقلابی چپ با فضای فکری کمونیستی است که از دهه ۲۰ شمسی و بدو تولد شخصیت اصلی داستان آغاز میشود و تا سال ۹۰ ادامه دارد. در این رمان به نوعی به تناقضات و تفاوتهای نسلی بین شخصیت اصلی و فرزندش اشاره داشتهام.»

وی با تاکید بر اینکه «آه با شین» در واقع قسمت دوم یک تریلوژی درباره اوضاع قبل از انقلاب است، تصریح کرد: «آه با شین بر خلاف رمان قبلیام یعنی «شاه بیشین» که داستان زندگی شاه را روایت میکرد و مبتنی بر اسناد تاریخی و برگرفته از یک واقعیت بود، رمانی است که نگاهش از پایین به بالاست و در واقع در چارچوب داستان و تخیل روایت میشود.».

رمان «آه باشین» تولید مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری است که در قطع رقعی و با قیمت ۱۲۹۰۰ تومان و در شمارگان ۲۵۰۰ جلد منتشر شده است.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار