کتب دفاع مقدس در سالی که گذشت -3

"پرواز تا بی نهایت" خواندنی‌ترین کتاب نشر آجا شد

رئیس اداره تبلیغات و انتشارات ارتش گفت: کتاب پرواز تا بی نهایت پر فروش ترین کتاب این نشر در سال گذشته بود. این کتاب به زندگی نامه شهید عباس بابایی می پردازد.
کد خبر: ۱۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷ - 12April 2014

امیر علی محمد گودرزی رئیس اداره تبلیغات و انتشارات ارتش در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: نشر آجا در سال گذشته 26 عنوان کتاب  منتشر کرده است که می توان به چاپ کتابهایی نظیر ما چهار نفر بودیم به نویسندگی محمدرضا بیرنگ، آسمان بان نوشته اباصلت رسولی، عبور از چارچوب نوشته محمدعلی گودینی، کتاب مروارید در حوزه کودک به نویسندگی رویا شاه حسینزاده، اصول جنگ و مولفههای آن در قرآن و حدیث به نویسندگی منصور کرباسی اشاره کرد.

وی افزود: کتاب پرواز تا بی نهایت پر فروش ترین کتاب این نشر در سال گذشته بود. این کتاب به زندگی نامه شهید عباس بابایی می پردازد که نویسندگی ان بر عهده علی اکبر، سید حکمت قاضی میر سعید، محمدطاهری آذر، رحمت الله سلمان ماهینی بر عهده داشته اند که به چاپ 27 رسیده است.

 امیر گودرزی تصریح کرد: "اعجوبه قرن" در خصوص زندگی شهید اردستانی  در سال گذشته تجدید چاپ شد. علاوه بر این کتب "انتخابی دیگر" یادنامه امیر سرلشکر شهید خلبان سید علیرضا یاسینی، "پاک باز عرصه عشق" سرگذشتنامه شهید سرلشگر منصور ستاری و "صیاد دلها" یادنامه امیرسرتیپ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نوشته حمید بوربور و علی اعوانی نیز مورد تجدید چاپ قرار گرفتند.

همچنین امیر گودرزی از چاپ کتاب راهنمای جامع مدیریت دانش با رویکرد عملیاتی خبر داد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار