جانشین فرمانده کل سپاه:

روابط سیاسی با غرب دشمنی‌ها را تغییر نمی‌دهد/ دشمن استراتژی‌های پنهانش را دنبال می‌ کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی تصور می‌کنند چالش‌هایمان در ارتباط با غرب برطرف می‌شوند در حالی که آنها با ما خصومت ذاتی دارند و این دشمنی‌ها با روابط سیاسی تغییر نمی‌کند.
کد خبر: ۱۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ - 11April 2014

روابط سیاسی با غرب دشمنی‌ها را تغییر نمی‌دهد/ دشمن استراتژی‌های پنهانش را دنبال می‌ کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به ویژگیها و خصوصیات شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: ثبات قدم، پایداری، ایستادگی، نظم، دقت در عمل و گفتار از خصوصیات شهداست و ما نیازمند این ویژگیها هستیم و تفکر جهادی و انقلابی، عنصر برجسته موفقیت است.

وی افزود: ما داری یک تجربه غنی تاریخی در دوران کوتاه تولد انقلاب تا امروز هستیم و در معرض ترورهای بیشماری قرار گرفتهایم که هم نخبگان، مسئولین و هم آحاد مردم ما را هدف قرار دادند اما حاصل همه اینها جوشش بیشتر انگیزهها و متحد شدن ملت در تعقیب آرمانهایشان بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ترورهایی که در عرصه علمی، سیاسی و عادی و امنیتی رخ داده نتوانسته ملت ما را متوقف کند.

سلامی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی تصور میکنند چالشها با ارتباط با غرب برطرف میشود در حالی که باید بدانیم آنها با ما خصومت ذاتی دارند. آنها دشمن استقلال، آزادی، پیشرفت، رفاه و عزت ملت ایران هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: این دشمنیها با روابط سیاسی تغییر نمیکند و آنها استراتژیهای پنهانشان را برای توقف حرکت ملت ایران دنبال میکنند رابطه با غرب نسخه سعادت ملت ایران نیست.

وی در پایان اظهار کرد: ما برای موفقیت و پیشرفت باید از ظرفیتهای درونی خود استفاده کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار