سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

شهید صیاد شیرازی مطیع محض ولایت بود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید صیاد شیرازی به معنای واقعی کلمه، یک مبارز شجاع و مطیع محض ولایت بود.
کد خبر: ۱۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷ - 12April 2014

شهید صیاد شیرازی مطیع محض ولایت بود

"سردار سرلشکر مصطفی ایزدی" معاون ستاد کل نیروهای مسلح، در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار کرد: آنچه ما همیشه از "شهید صیاد شیرازی میدیدیم اخلاص او و کاری بود که فقط برای جلب رضایت خدا صورت میگرفت.

وی شجاعت را یکی از بارزترین خصلتهای شهید صیاد شیرازی عنوان کرد و گفت: این شهید والامقام به معنای واقعی کلمه، یک مبارز شجاع بود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بیان کرد: صیاد کسی بود که در سختترین شرایط خم به ابرو نمیآورد؛ او شیر جبهههای نبرد بود.

سرلشکر ایزدی شهید صیاد شیرازی را ذوب شده در ولایت دانست و گفت: ایشان از ابتدای انقلاب رابطه عمیقی با رهبری داشت و از بدو آغاز فعالیتهای انقلابی ذوب در ولایت شده بود؛ سربازی در راه ولی فقیه از افتخارات شهید صیاد شیرازی بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صیاد شیرازی روزهای پر فراز و نشیبی را در زندگی پشت سر گذاشته بود، اما او در همه این شرایط، مطیع محض ولایت بود.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده معظم کل قوا، شهید صیاد شیرازی را یک چهره فرهنگی معرفی کرد و گفت: شهید صیاد شیرازی به فعالیتهای فرهنگی اهمیت میداد.

سرلشکر ایزدی مدیریت شهید صیاد شیرازی در ارتش را پیروی از مشی توسعه انقلاب اسلامی عنوان و اذعان کرد: ایشان در ارتش یک مشی مدیریتی داشت و آن توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی بود.

وی در پایان با تاکید بر انجام مدیریت جهادی در کشور با الگوگیری از شهید صیاد شیرازی گفت: یقینا اگر امروز شهید صیاد شیرازی در میان ما حضور داشت مسیر انقلابی خود را با صلابت بیشتری نسبت به گذشته ادامه میداد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار