سردار نقدی در همایش قرارگاه شهید فهمیده:

افکار امام راحل روح انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام راحل شناسنامه انقلاب اسلامی است، گفت: افکار و آرمان‌های امام(ره) محدود به یک دوره خاص نیست، بلکه برای نسل امروز و آینده است.
کد خبر: ۱۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ - 11May 2014

افکار امام راحل روح انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی "محمد رضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش قرارگاه شهید فهمیده که از صبح امروز در سالن شهید فهمید مجتمع فرهنگی ورزشی ۵ آذر برپا شده است، اظهار کرد: خدا را شاکریم که فرصت خادمی و زیارت حرم مطهر امام(ره) را به ما داد که این فرصت برای همه میسر نمیشود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "این انقلاب، بی نام خمینی(ره) این در هیچ جای جهان شناخته شده نیست"، اظهار کرد: افکار امام(ره) روح انقلاب اسلامی بوده و اساسا انقلاب اسلامی بدون اندیشههای ایشان بی هویت و بی شناسنامه است. در واقع امام راحل شناسنامه انقلاب اسلامی است.

سردار نقدی اضافه کرد: آرمانهای امام(ره) آن فرامین الهی است که تمام شهدا در راه آن جان باختند و در واقع محور ارزشهای ما است؛ اما متاسفانه امروز برخی در بیان آرمانهای امام(ره) کوتاهی کردهاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مشکلات فرهنگی کشور ناشی از بیگانگی با افکار امام(ره) است. متاسفانه بعضی از افرادی که باید مبلغ افکار امام(ره) باشند امروز با این جمله که "سخنان و افکار امام مربوط به دوره زمانی خود بوده و باید اجتهاد به روز کرد" از بار مسئولیت شانه خالی میکنند.

وی ادامه داد: افکار و آرمانهای امام(ره) محدود به یک دوره خاص نیست، بلکه برای نسل امروز و آینده است.

سردار نقدی تاکید کرد: سالگرد ارتحال امام(ره) دورهای برای بازپرداخت افکار ایشان و تبلیغ آن با صدای رسا و آزمایشی برای دستگاههای فرهنگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه نکردن به آرمانهای امام(ره) خیانت به اسلام و ملت بزرگ و رشید ایران است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار