سردار ذوالقدر:

مراسم سالگرد رحلت امام(ره) جایگاهی برای رساندن پیام انقلاب به گوش جهانیان است

جانشین قرارگاه شهید فهمیده گفت: مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) جایگاهی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان است.
کد خبر: ۱۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸ - 11May 2014

مراسم سالگرد رحلت امام(ره) جایگاهی برای رساندن پیام انقلاب به گوش جهانیان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "احمد ذوالقدر" جانشین قرارگاه شهید فهمیده در همایشی که صبح امروز به منظور هماهنگی در برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) جایگاهی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان بوده و این مراسم از جایگاهی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، عبادی و دینی برخوردار است.

وی اضافه کرد: این مراسم از این جهت فرهنگی است که همه کسانی که در این مراسم حضور پیدا میکنند این مراسم را به عنوان فرهنگ میبینند، فرهنگی پویا که حرفی برای اداره جامعه میزند.

جانشین قرارگاه شهید فهمیده با بیان اینکه همه مسلمان و حتی سایر ادیان الهی مدیون فداکاری و مدیریت مقام معظم رهبری هستند، افزود: فرمایشات معظمله خود پیامآور انقلاب اسلامی است که در این مراسم این امکان فراهم میشود تا همه از فرمایشات ایشان استفاده کنند.

ذوالقدر ادامه داد: باعث افتخار سپاه است که تا قیام قیامت مدیریت و هزینه این مراسم با این نهاد باشد.

وی تصریح کرد: در مراسم رحلت امام(ره) تمام دوربینها باید عظمت ملی را به تصویر بکشند، همه باید روح حاکم در مراسم، عظمت و سخنان مقام معظم رهبری را به خوبی درک کنند و بتوانند آنها را به کار ببندند.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه خانواده معظم شهدا نور چشم امام(ره)و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: خانواده محترم شهدا در اولویت هستند و باید کاروانهای ویژهای برای آنها در نظر گرفته شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار