نماینده وزارت کشور در ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره):

امام خمینی(ره) بیدار کننده جهان اسلام بود

نماینده وزارت کشور در ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره)گفت: امام خمینی(ره) صاحب اندیشه الهی و بیدار کننده جهان اسلام بود که باید هر بیشتر نسبت به ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی که همان اندیشه‌های امام(ره) است اهتمام ورزید.
کد خبر: ۱۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ - 11May 2014

امام خمینی(ره) بیدار کننده جهان اسلام بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، "اسماعیل نجّار" نماینده وزارت کشور در ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در همایش قرار گاه شهید فهمیده که هماکنون در مجتمع فرهنگی، ورزشی ۵ آذر در حال برگزاری است، با تأکید بر اینکه باید امسال مراسم ارتحال امام(ره) با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت امام راحل، این بزرگمرد تاریخ و احیاگر اسلام ناب محمدی برای استمرار این نظام الهی باید با قدرت هرچه بیشتری برگزار شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) صاحب اندیشه الهی و بیدار کننده جهان اسلام بود، افزود: باید هر بیشتر نسبت به ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی که همان اندیشههای امام(ره) است اهتمام ورزید.

نجار با بیان اینکه بسیاری از ابعاد شخصیتی و اندیشههای ناب امام(ره) همچنان  ناشناخته و مغفول مانده است، گفت: هر روزی که از انقلاب میگذرد این خلأ بیشتر احساس میشود و باید در این راستا تلاش وافری صورت گیرد.

نماینده وزارت کشور در ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) تاکید کرد: تلاش برای شناساندن افکار امام خمینی(ره) در جهت اعتلای نظام اسلامی است و باید نسبت به گذشته برنامههای مراسم بزرگداشت ایشان منسجمتر برگزار شود.

وی ادامه داد: باید دنیا بداند ما همواره در مسیر امام(ره) حرکت میکنیم و پشتیبان نظام اسلامی هستیم.

نجار خاطرنشان کرد: تمام پیامبران الهی به خاطر دو موضوع مبعوث شدهاند؛ اول هدایت مردم و امتشان و دوم تشکیل یک حکومت بر مبنای احکام الهی بر روی زمین.

وی با بیان اینکه آخرین پیامبری که توانست حکومت الهی را بر روی زمین جاری و ساری کند حضرت محمد(ص) بود، ادامه داد: بعد از 1400 سال فرزند برومند مولا علی(ع) یعنی امام خمینی(ره) با تیزبینی و هدایت الهی و با کمک مردم توانست حکومت الهی را تشکیل دهد؛ لذا این نظام باید علیرغم تمام سنگاندازیها و توطئههای دشمنان به راه خودش در راستای اصول اسلامی و منویات مقام معظم رهبری ادامه دهد.

وی در پایان یادآور شد: باید قدر این نظام الهی که بزرگترین نعمت هست را بدانیم و از آن پشتیبانی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار