حجت‌الاسلام تویسرکانی:

برگزارکنندگان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) متولی یک حرکت جهانی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ‌تمام کسانی که در برگزاری این مراسم همکاری می‌کنند، متولی یک حرکت جهانی برای همه جهانیان هستند و ماموریت بسیار خطیری دارند.
کد خبر: ۱۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ - 11May 2014

برگزارکنندگان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) متولی یک حرکت جهانی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "تویسرکانی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) اظهار کرد: شکوه و عظمت مراسم ارتحال امام(ره) به شخصیتی برمیگردد که متعلق به همه مردم بوده است.

وی با بیان اینکه ما پاسدار شخصیت امام(ره) هستیم و باید شخصیت ایشان در مراسم ۱۴ خرداد حفظ شود، افزود: تمام کسانی که در برگزاری این مراسم همکاری میکنند، متولی یک حرکت جهانی برای همه جهانیان هستند و ماموریت بسیار خطیری دارند؛ این افراد نباید برگزاری چنین مراسمی را یک امر عادی تلقی کنند.

تویسرکانی وحدت، شکوه، نظم و عشقی که همه نسبت به امام(ره) دارند را از موضوعات مهم مورد نظر مقام معظم رهبری دانست و گفت: هرگونه حرکتی که باعث از بین رفتن نظم در این مراسم شود، یک حرکت ضدانقلابی است.

وی با اشاره به تلاشهای دشمن برای القای حاکمیت دوگانه در کشور تأکید کرد: ما وظیفه داریم آنچیزی که مدنظر مقام معظم رهبری است را اجرا کنیم.

در ادامه این برنامه، سرهنگ "حسینی" رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص راههای منتهی به حرم امام (ره) به ایراد توضیحاتی پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها