سردار ذوالقدر:

عظمت و اقتدار کشور نتیجه فداکاری شهداست

جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما عزت و افتخار آفرید، تاکید کرد: عظمت و بزرگی انقلاب ما مدیون فداکاری شهدایی است که از جان خود گذشتند تا نظام اسلامی ما پابرجا بماند.
کد خبر: ۲۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ - 28May 2014

عظمت و اقتدار کشور نتیجه فداکاری شهداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "احمد ذوالقدر" جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در یادواره ۱۳۵ شهید شهرستان روانسر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به آیاتی از قرآن کریم در خصوص جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: بر اساس آیات قرآن شهدا زندهاند و نزد خدای خود روزی میخورند و زنده بودن آنان با حضور در چنین محافلی بر همگان روشن و آشکار میشود.

وی به اهمیت برگزاری یادوارههای شهدا در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین همایشهایی میتواند به تقویت روحیه شهادت و ایثار در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان کمک شایانی کند.

سردار ذوالقدر ادامه داد: ملت ایران در طول ۳۵ سال اخیر، محکم و قاطع پای آرمانهای انقلاب و نظام ایستادند و لحظهای از این مسئله غافل نشدند که این نشان از بصیرت و رشد فکری مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما عزت و افتخار آفرید، تاکید کرد: امروز عظمت و بزرگی انقلاب ما مدیون فداکاری شهدایی است که از جان خود گذشتند تا نظام اسلامی ما پابرجا بماند.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: اقتدار و استقلال این نظام مرهون خون شهدا، تحمل رنجها و مشقتهای رزمندگان، صبر و استقامت خانوادههای معظم آنان است.

جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پایان گفت: یادواره شهدا تلنگری برای مردم و مسئولان است که کجا ایستاده و به کجا میروند و خروجی این یادوارهها باید اطاعت و ولایت پذیری باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار