سایت ولایت و رهبری با اطلاعاتی جامع راه‌اندازی شد

کد خبر: ۲۰۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸ - 30January 2013

 مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه از راه‌اندازی سایت ولایت فقیه دربردارنده اطلاعاتی پیرامون ولایت و رهبری خبرداد.

 

 

محمدرضا اخضریان کاشانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه درباره نمایه‌های آماده این موسسه اظهار داشت: در حال حاضر چندین نمایه آماده رونمایی داریم.

به گفته وی، از جمله آنها می‌توان به ایران نمایه (بانک مقالات) اشاره کرد، که بروز رسانی آن جدی‌تر شده و بر این اساس اطلاعات بروز و کارامدتری در آن گنجانده می‌شود. این سایت در بردارنده یک میلیون و سیصد هزار مقاله در بانک اطلاعاتی است که در قالب نرم‌افزار جدید بروز رسانی می‌شود؛ از قابلیت‌های جدی این کار آن است که بر خلاف گذشته که مجموعه داده‌ها ماهیانه بروز می‌شد در این سیستم هر روز بروز رسانی انجام می‌شود؛ یعنی اطلاعات مقالات و نشریات کشور هر روز از ساعت 14 به بعد قابل رؤیت است. همچنین این مجموعه دارای توانمندی‌ها و دسترسی‌های فراوانی است.

وی افزود: مجموعه عترت یا اهل بیت (ع) با نام چهارده شمس روی صفحه نمایه قابل رؤیت است، در این راستا با موضوع ولایت فقیه و رهبری سایتی را طراحی کرده‌ایم؛ این سایت به نشانیhttp://velayatfaghih.com در حال حاضر در دسترس علاقه‌مندان است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه متذکر شد، این سایت حدود یک‌ماهی است که حاضر و آماده رونمایی شده و مدام اصلاحات بر آن صورت می‌گیرد.

اخضریان پیرامون سایت ولایت فقیه بیان کرد: سایت ولایت فقیه دربردارنده مقاله، اخبار و مطالب روزنامه‌ها، دست‌نوشته‌ها، فیلم‌ها است؛ البته در مورد امام خمینی(ره) هم مجموعه کاملی از اطلاعات در قالب 10 DVD تولید شده است. مجموعه کامل آثار امام خمینی (ره) با قابلیت جستجو وجود دارد، البته بخشی هم تحت عنوان ولایت فقیه در نظر گرفته شده که مقالات مرتبط با موضوع ولایت فقیه صرف نظر از امام و رهبری را پوشش می‌دهد.

وی در توضیح بیشتر درباره سایت 14 شمس تصریح کرد: این سایت مجموعه منسجمی با بیش از 7 هزار مقاله در حوزه عترت و زندگی‌ 14 معصوم است، که دربردارنده زندگینامه، اندیشه، افکار، و عقایدی پیرامون 14 معصوم است، مقالات پژوهشی و کتابشناسی مرتبط، عکس‌ها، فیلم‌ها و... در این بخش وجود دارد و تمامی کاربران عمومی و تخصصی می‌توانند از این سایت بهره برند. ضمن اینکه بانک کاملی از مجموعه مداحی‌ها، مولودی‌ها و مرثیه‌ها درباره هریک از معصومین را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

نظر شما
پربیننده ها