جامعه مدرسین با دعوت از مردم برای حماسه آفرینی در راهپیمایی 22 بهمن:

راهپیمایی 22 بهمن امسال خط بطلانی بر پندارهای غلط استکبار جهانی و غرب خواهد بود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه مردم را به حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند و تاکید کرد: ملت ایران به خوبی می‌داند که دشمنان انقلاب و اسلام، بویژه آمریکای جنایتکار لحظه‌ای از دشمنی خود دست برنداشته‌اند و با سلاح تهدید و تحریم می‌کوشند تا در عزم استوار ملت ایران خلل وارد کنند که ان شاء الله راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر بر این پندارها خط بطلان خواهد کشید.
کد خبر: ۴۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷ - 09February 2015

راهپیمایی 22 بهمن امسال خط بطلانی بر پندارهای غلط استکبار جهانی و غرب خواهد بود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله 22 بهمن 1393 اطلاعیه ای صادر و مردم را به حضور حماسی و گسترده در راهپیمایی دعوت کرد.

 متن اطلاعیه که به امضای آیت الله یزدی رسیده و در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر یادآور عنایات خاصه حضرت پروردگار به ملت شریف ایران و مصداق بارز آیه شریفه «إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ » است. هر سال که از عمر پر برکت انقلاب میگذرد، ژرفای معارف ناب آن بیش از گذشته معلوم میشود و درخت تنومند استقلال و آزادی، بیش از پیش ثمر میبخشد.

 بازگشت امام عظیم الشأن ما به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب در 22 بهمن ماه 57، رأی تاریخی به جمهوری اسلامی در 12 فروردین ماه 1358، تسخیر لانه جاسوسی در 12 آبان همان سال، هشت سال دفاع غرور آفرین از مرز و بوم ایران اسلامی ،حضور پرشور در پای صندوقهای انتخابات، حماسه تاریخی نهم دی و... همه و همه برگههایی از کتاب قطور حماسههای ملت ایران است.

 پیشرفتهای بیبدیل علمی و صنعتی، شکوفاییهای خیره کننده در دستیابی به چرخه سوخت و تولید انرژی صلح آمیز هستهای، تلاشهای ثمر بخش در فناوریهای موشکی، پیروزیهای جوانان برومند ایرانی در المپیادهای علمی و رشد زاید الوصف در پزشکی در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است. تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها، تحمیلها و تحریمها، خللی در عزم استوار ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرد، تاریخ انقلاب گواه است که این ملت، با پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و قدرتهای شیطانی بویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به زانو در آورد. بیداری اسلامی و روح استکبارستیزی مسلمانان در جهان اسلام ،نشان از گسترش و فراگیری پیام انقلاب اسلامی دارد. پیام مقاممعظمرهبری به جوانان اروپا و آمریکا و تأثیرات ژرف آن در عرصه جهانی، نشان از جایگاه اسلام و انقلاب دارد.

 آری، راه همان راه است. ملت ایران به خوبی میداند که دشمنان انقلاب و اسلام، بویژه آمریکای جنایتکار لحظهای از دشمنی خود دست برنداشتهاند و با سلاح تهدید و تحریم میکوشند تا در عزم استوار ملت ایران خلل وارد کنند که ان شاء الله راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر بر این پندارها خط بطلان خواهد کشید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به محضر مقام معظم رهبری«مدظلهالعالی» و ملت شریف ایران، عموم مردم مسلمان و غیور ایران را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت مینماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار