آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج:

راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را بهم می زند

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در آستانه یوم الله 22 بهمن از عموم مردم برای حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی دعوت کرد و این مهم را نشانه اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد که راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را بهم می زند.
کد خبر: ۴۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ - 10February 2015

راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را بهم می زند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با گرامی داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.
 
این مرجع تقلید حضور در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه اعلام وفاداری به انقلاب و ارزش ها و آرمان های والای آن دانست.
 
این مرجع تقلید ضمن تجلیل از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون، حمایمت های مردم در برهه های مختلف را از مهم ترین عوامل برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

 وی با تاکید بر این که دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ کاری فروگذار نکردند و کاری نبود که نکرده باشند، گفت: تحمیل هشت سال جنگ به این مملکت، بکار گیری انواع تحریم ها، تهدیدها و فشارها علیه ملت و انقلاب برای مقابله با اصل انقلاب بود که از سوی دشمنان انجام شد.

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی بیان داشت: اگر این فشارها تهدیدها و تحریم ها علیه مردم و جمعیتی که پایه مذهبی نداشت انجام می شد، آن جمعیت متلاشی می شد اما چون اساس روی اعتقادات دینی است، نتوانستند انقلاب را متزلزل کنند.

 استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیام مهم و اصلی راهپیمایی 22 بهمن را اعلام وفاداری مجدد مردم به انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن دانست و بر لزوم حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی تاکید کرد.

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی راهپمایی 22 بهمن را نمادی از وحدت، یکدلی و همبستگی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان مدام القا می کنند که مردم ایران با هم اختلاف دارند اما وقتی این راهپیمایی باشکوه را ببینند نا امید می شوند.

این مرجع تقلید خطاب به عموم مردم اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن را ساده و کم نگیرید؛ این راهپیمایی محاسبات دشمن را بهم می زند، حضور در راهپیمایی امری لازم و واجب است؛ چراکه توطئه دشمن را خنثی می کند و حمایت مردم از نظام شان را به رخ جهانیان می کشاند؛ امیدواریم همه شرایط موجود را درک و به وظایف خود عمل کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: دشمنان هزینه های بسیاری برای مسلط شدن بر عراق و سوریه انجام دادند و در این راه توطئه های بسیار کردند، اما راه به جایی نبردند و پیروزی ها پشت سر هم عاید طرفداران اهل بیت(ع) شد.

 این مرجع تقلید افزود: آنها در لبنان نیز توطئه ها و برنامه های بسیار داشتند و به نوعی این کشور را برای خود یک لقمه می دانستند اما دیدند که گلوگیر است و قابل هضم نیست، آنها در مقابل غزه هم راه به جایی نبردند، در یمن نیز شرایط به نفع شان نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار