خاطرات جبهه و جنگ(23)

رویای صادقه مادر یک شهید گمنام

مرحوم آیت‌الله خراسانی گفت: قبر فرزند شما را آقای مکی‌نژاد می‌داند. به ایشان بگو شهید گمنامی را که در نزدیکی آیت‌الله اشرفی اصفهانی مدفون شده به شما نشان بدهد.
کد خبر: ۴۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ - 18April 2015

رویای صادقه مادر یک  شهید گمنام

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، در تاریخ ۱۷/۸/۱۳۷۳ پیکر شهیدی که پس از ۱۲ سال از منطقهی عملیاتی والفجر مقدماتی آورده شده بود، در قطعهی ثامنالائمه گلستان شهدای اصفهان به نام شهید گمنام دفن گردید.
چهار سال بعد شبی مادر ایشان خواب دید. از طرف قبرستان خیابان فیض وارد گلستان شهدای اصفهان گردید. از قسمتی که مرقد آیتالله فاضل هندی و آیتالله خراسانی است پلههایی در جلوی او نمایان گردید و با پایین رفتن به باغی وارد شد، که در محفلی نورانی عدهای از علما از جمله آیتالله خراسانی و آیتالله ارباب تشریف دارند.
ایشان آنها را قسم داد که قبر فرزندش را به او نشان بدهند. مرحوم آیتالله خراسانی(ایشان سالها قبل از انقلاب وفات یافته است) گفت: قبر فرزند شما را آقای مکینژاد میداند. به ایشان بگو شهید گمنامی را که در نزدیکی آیتالله اشرفی اصفهانی مدفون شده به شما نشان بدهد.
آن زمان من (آقای مکینژاد) در مشهد بودم و قضیهی خواب را از حاج آقا ناظم شنیدم. اکنون آن شهید گمنام سنگ قبر جدیدی دارد: شهید مهدی شریفی، فرزند احمد، متولد ۱۳۳۹


منبع: کتاب لحظه های آسمانی، ص۸۴
راوی: اسدالله مکی نژاد (نماینده ی بنیاد شهید در گلستان شهدای اصفهان)

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار