مرد روزهای سخت + عکس

شهید سید کاظم قلندری در یکی از عملیات‌ها آن‌قدر آرپی جی به سمت تانک‌های دشمن شلیک کرد تا از گوش‌هایش خون جاری‌ شد.
کد خبر: ۴۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰ - 06May 2015

مرد روزهای سخت + عکس

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، وبلاگ رهسپار قدیمی به مناسبت سالگرد عملیات بیت المقدس اینگونه آورده است: شهید سیدکاظم قلندری یکی دیگر از ستارگان آسمان ذخیره سپاه دزفول است.

سید کاظم، نوجوانی که با داشتن قدی رشید و محاسنی نورسته هرکسی را در برخورد اولیه دچار اشتباه میکرد زیرا علیرغم سن کم، شبیه جوانانی بود که پختگی را در رفتارش بهوضوح میشد دید.

سید کاظم، روستایی زادهای بود که صفا و صمیمیت را با خود از روستا به شهر هدیه آورده بود. بنابراین، نگاه مهربانانه وی برای تمامی دوستان شناختهشده بود. در کارهایی که نیاز به فیزیک بدنی داشت سید پیشقدم بود. در امر رانندگی به کسانی مانند بود که گویی سالهاست پشت فرمان بوده و بسیاری از کارهای تدارکاتی و پشتیبانی را بهوسیله رانندگی با ماشینهای مختلف ستاد انجام میداد. برای انجام کار و کمک به دیگران منتظر نمیماند تا از او درخواست شود، بلافاصله و بهموقع کارش را انجام میداد. به همه دوستان احترام میگذاشت، خصوصاً برای دو پسرعمویش (سیدعلی و شهیدسید عزیز قلندری ) که فوقالعاده مورد احترامش بودند.

 

در این تصویر، شهید قلندری در ردیف اول و بین دو نفر دیگر دیده می شود

شهید سیدکاظم قلندری فردی وارسته از تعلقات دنیوی، مؤمن، فعال، صبور، شجاع و به معنای واقعی با تأسی به جد بزرگوارش موسی بن جعفر(ع) "کاظمین الغیظ" بود.

او مرد روزهای سخت بود، به دلیل قد رشیدش بهعنوان آر پی جی زن معرفیشده بود. یادم هست در یکی از عملیاتها آنقدر آر پی جی به سمت تانکهای دشمن شلیک کرد که از گوشهایش خون جاریشده بود.

سرانجام سید کاظم، مزد زحمات خود را گرفت و در عملیات بیت المقدس در تاریخ 12 اردیبهشت 61 به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها