گران‌ترین نان خشک دنیا+عکس

زهرا دختر 9 ساله‌ای است که تصمیم می‌گیرد برای کمک به جبهه با درآمد 92 روز کارکردش نان خشک و بادام تهیه کند.
کد خبر: ۴۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ - 18May 2015

گران‌ترین نان خشک دنیا+عکس

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، وبلاگ پژوهشگر و مردم شناس انقلاب با انتشار نامه یک کودک به رزمندگان در دوران دفاع مقدس نوشت:

هدیه زهرا (نان خشک و بادام ) همراه با نامه برای رزمندگان... ما با این ایثارگری مردم پیروز جنگ شدیم؛ زهرا پدرش را از دست داده بود و باید از پشت جبهه به پدران و برادران انقلابیش کمک میکرد؛ چون تنها حامی اینها همین رزمندگان بودند، رزمندگانی که رفتند تا ناموسشان دست دشمنان نیفتد ... و آری انقلاب ما به همچین دخترانی که در پشت جبهه کمک میکردند افتخار میکند؛ نمیدانم سرنوشت زهرا چه شده است.

با سلام به امام زمان علیه سلام

و درود به امام خمینی

اسم من زهرا میباشد این هدیه را که نان خشک و بادام است برای شما فرستادم. پدرم میخواست جبهه بیاید ولی او با موتور زیر ماشین رفت و کشته شد؛ من 9 سال دارم و نصف روز مدرسه و نصف دیگر را قالی بافی میروم.

مادرم کار میکند ما 5 نفر هستیم، پدرم مُرد و باید کار کنیم و من 92 روز کار کردم تا برای شما رزمندگان توانستم نان بفرستم از خدا میخواهم که این هدیه را از یک یتیم قبول کنید و پس ندهید... آخر من و مادرم خیلی روزه میگیریم تا خرجی داشته باشیم؛ مادرم، خودم، احمد و بتول و تقی برادر کوچک من سلام میرسانیم، خدانگهدار شما پاسداران اسلام باشد. 62/11/8

نظر شما
پربیننده ها