از بهارستان تا بهشت-27/

نبویان: پایداری بر اصول درس شهداست؛ دولت با پایداری به پیروزی می‌رسد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه درس شهدا پایداری بر اصول و آرمانهاست، گفت که امروز هم دولت باید همین راه را ادامه دهد چرا که این راه ختم به پیروزی است.
کد خبر: ۴۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ - 16June 2015

نبویان: پایداری بر اصول درس شهداست؛ دولت با پایداری به پیروزی می‌رسد

حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در حاشیه تشییع 270 شهید دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای ما برای دفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) جانهای پاک خود را نثار کردند، گفت: امروز هم اگر دشمن زیاده خواهی کند همین جوانان پای انقلاب ایستاده و دفاع میکنند.

وی صیانت از حقوق ملت ایران را یکی از دستاوردها ایستادگی شهدا دربرابر دشمنان عنوان و خاطر نشان کرد: زمانی که کشورهای غربی به ایران پشت کرده و حمایت های خود را از صدام انجام دادند شهدای ما به میدان رفتند و در برابر ظلم ایستادند.

نماینده مردم تهران در مجلس با طرح این سوال که آیا امروز صدام پیروز شده و یا ملت ایران؟ تصریح کرد: صدام در طول 8 سال دفاع مقدس با وجود حمایتهای مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی کشورهای غربی هیچگاه نتوانست در مقابل ملت ایران به پیروزی دست یابد.

حجت الاسلام نبوی در پایان با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا و پایداری بر اصول و آرمانهای انقلاب گفت: درس شهدا پایداری است و امروز هم دولت ما باید همین راه را ادامه دهد چرا که این راه ختم به پیروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار