از بهارستان تا بهشت-29/

مادری چشم انتظار: امروز سرشوق آمدم/ امید دارم که پسرم این روزها می‌آید

مادر شهید مفقودالاثر "یزدان میرزا کوچک" گفت: وقتی فهمیدم که شهدای عملیات کربلای 4 را آورده‌اند، نمیدانید خودم را چگونه به کمیته جستجوی مفقودین رساندم. شاید اصلا نفهمیدم چه پوشیدم و چگونه آمدم. اما به جرات می‌گویم تا به حال این قدر سر شوق نیامده‌ام.
کد خبر: ۴۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ - 16June 2015

مادری چشم انتظار: امروز سرشوق آمدم/ امید دارم که پسرم این روزها می‌آید

مادر شهید مفقودالاثر "یزدان میرزا کوچک" در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در مراسم تشییع 270 شهید تازه تفحص شده ی دوران دفاع مقدس، در حالی که صورتش را اشک پوشانده بود و دستش را بر روی قاب عکس فرزندش میکشید با نگاهی به پیکرهای شهدای تازه تفحص شده گفت: 29 سال است که منتظر برگشتن فرزندم هستم. وقتی فهمیدم که شهدای عملیات کربلای 4 را آوردهاند، نمیدانید خودم را چگونه به کمیته جستجوی مفقودین رساندم.

وی ادامه داد: شاید اصلا نفهمیدم چه پوشیدم و چگونه آمدم. اما به جرات میگویم تا به حال این قدر سر شوق نیامدهام. چرا که مطمئنم پسرم را همین روزها پیدا میکنم.

مادر شهید با بیان اینکه تمام این 29 سال را با جای خالی او زندگی کردم، گفت: من تحمل یک روز دوری از پسرم برایم سخت است. همیشه رختخوابش را در اتاقش پهن میکنم که تا یک روز صبح بیدار شوم و او را در کنار خود ببینم.

وی تمام آرزویش را در آغوش کشیدن فرزندش عنوان کرد و گفت: شاید هر کسی در زندگی خود آرزویی داشته باشد اما آرزوی من فقط داشتن نشانی از فرزندم است.

این مادر چشم انتظار در پایان تاکید کرد: خوشحالم که هنوز مردم به عشق شهدا اینگونه به خیابانها میآیند. اصلا فکر نمیکردم این جمعیت را مشاهده کنم. اما این مردم نشان دادند که هنوز پای آرمانهای شهدا ایستادهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها