با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت رئیس بنیاد شهید برای حضور در مراسم تشییع شهدای غواص

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی از همه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران خواست با حضور در مراسم تشییع شهدای غواص با امام شهدا و شهدای معظم تجدید عهد کنند.
کد خبر: ۴۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ - 16June 2015

دعوت رئیس بنیاد شهید برای حضور در مراسم تشییع شهدای غواص

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی از همه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران خواست با حضور در مراسم تشییع شهدای غواص با امام شهدا و شهدای معظم تجدید عهد کنند. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

و لا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربّهم یرزقون

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شدهاند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند.

سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود خدا نثار ایثار و جانفشانی شان باد. آنانکه با ایمان و اعتقادی راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند.

به یقین خون سرخ شهدای معزز و از جمله شهدای غواص بار دگر اقدامات شرمگین، غیرانسانی و ضد بشری دشمنان اسلام و انقلاب و کوردلان تاریخ را به منصه ظهور میرساند و همانند همیشه مظلومیت و راست کرداری انسان های وارسته و ظلم و پلیدی مستکبران و شیطان صفتان  را در یاد و خاطرهها زنده خواهد نمود و چنانکه رهبر معظم انقلاب حضرت آیتالله خامنهای(مدظله العالی) میفرمایند: «مجاهدت آنها ــ که بهعنوان غوّاصان دریادل، در قضایای کربلاى چهار و پنج معروف شدند ــ هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت. آنها همچنان که خداى متعال فرموده است، زندهاند. غوّاصان دریادل، غوّاصان خطشکن، متعلّق به همه ملّت ایرانند.»

از خداوند رحمان برای این شهیدان عزیز علو درجات و حضور در بالاترین مرتبه قدسی با سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) را مسألت دارم و از کلیه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران انتظار دارم در مراسم تشییع سه شنبه مورخ 94/3/26 با حضور خود با امام شهدا و شهدای معظم تجدید عهد داشته باشند.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار