پیام رهبر معظم انقلاب درپی تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا

سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده/ تشییع این دردانه‌های به میهن بازگشته از به یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب است

در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه پیکر مطهر ۲۷۰ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.
کد خبر: ۴۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱ - 17June 2015

سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده/ تشییع این دردانه‌های به میهن بازگشته از به یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر ۲۷۰ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیتالله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیره های معنوی امت را با شکوهی هر چه تمامتر در کشور برافراشتند.

سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید. و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردید ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل میفرماید و غبارها را میزداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی میشناسید و مینیوشید و پاسخ می گویید. حضور پر مضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنیترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.

و سپاس بی حد از خدای مالک دلها و سلام بی پایان بر حضرت بقیه الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است.

والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته
سید علی خامنهای
۲۶ خرداد ۱۳۹۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار